Přijatá zpráva - vysvětlení, doplnění, změna dokumentace

Zadávací řízení „NPK, a.s., Orlickoústecká nemocnice, výstavba pavilonu centrálního příjmu s odbornými vyšetřovnami, 2. etapa“
Odesílatel Robert Hebký
Organizace odesílatele Mgr.Ing. ROBERT HEBKÝ, advokátní kancelář [IČO: 64010082]
Příjemce Všichni (včetně veřejnosti)
Datum 13.06.2019 10:46:21
Předmět Vysvětlení / Doplnění / Změna zadávací dokumentace

Zadavatel uveřejnil Vysvětlení zadávacích podmínek č. 12 včetně příslušných dokumentů a prodloužil lhůtu pro podání nabídek.


Přílohy
- Vysvětlení zadávací dokumentace č. 12.pdf (230.25 KB)
- ZD_NPK_UO_CUP_2_etapa_r190610.pdf (724.36 KB)
- SOD_NPK_UO_CUP_2_etapa_r190610.docx (33.87 KB)