obsah
|
zápatí
Pardubický kraj
www.ezak.cz
navigace
|
zápatí
hlavní stránka
»
veřejné zakázky
»
Svitavská nemocnice, a. s. – modernizace a přístavba psychiatrického oddělení, dodatečné stavební práce č.2
»
Oznámení o zadání zakázky
Bezpečnostní upozornění
x
Blíží se konec Vašeho sezení. Pokud neprovedete v následující minutě žádnou akci, budete automaticky odhlášen(a).
x
x
x
Formulář 03 - Oznámení o zadání zakázky
Název formuláře
Oznámení o zadání zakázky
Evidenční číslo formuláře ve Věstníku VZ:
7403010087854
Směrnice 2004/18/ES
ODDÍL I: VEŘEJNÝ ZADAVATEL
I.1) NÁZEV, ADRESA A KONTAKTNÍ MÍSTO/MÍSTA
Úřední název:
Pardubický kraj
Identifiakční číslo:
70892822
Poštovní adresa:
Komenského náměstí 125
Obec:
Pardubice
PSČ:
532 11
Stát:
CZ
Kontaktní místo:
Tel.:
K rukám:
Ivan Princ
E-mail:
ivan.princ@pardubickykraj.cz
Fax:
Internetové adresy (je-li to relevantní)
Obecná adresa veřejného zadavatele (URL):
http://www.pardubickykraj.cz/
Adresa profilu kupujícího (URL):
https://zakazky.pardubickykraj.cz
Elektronický přístup k informacím (URL):
https://zakazky.pardubickykraj.cz/vz00000468
Elektronické podání nabídek a žádostí o účast (URL):
I.2) DRUH VEŘEJNÉHO ZADAVATELE
Ministerstvo nebo jiný celostátní či federální orgán
včetně jejich organizačních složek
Celostátní či federální úřad/agentura
Regionální či místní orgán
Regionální či místní úřad/agentura
Veřejnoprávní instituce
Evropská instituce/agentura nebo mezinárodní
organizace
Jiný (prosím upřesněte):
I.3) HLAVNÍ PŘEDMĚT ČINNOSTI
Služby pro širokou veřejnost
Obrana
Veřejný pořádek a bezpečnost
Životní prostředí
Hospodářské a finanční záležitosti
Zdravotnictví
Bydlení a občanská vybavenost
Sociální služby
Rekreace, kultura a náboženství
Školství
Jiný (prosím upřesněte):
I.4) ZADÁNÍ ZAKÁZKY JMÉNEM JINÝCH VEŘEJNÝCH ZADAVATELŮ
Veřejný zadavatel zadává zakázku jménem jiných veřejných zadavatelů
ano
ne
(pokud ano, další informace o těchto veřejných zadavatelích je možno uvést v příloze A)
ODDÍL II: PŘEDMĚT ZAKÁZKY
II.1) POPIS
II.1.1) Název přidělený zakázce
Svitavská nemocnice, a. s. – modernizace a přístavba psychiatrického oddělení, dodatečné stavební práce č.2
II.1.2) Druh zakázky a místo provedení stavebních prací, místo dodávky nebo plnění
(vyberte pouze jednu kategorii - stavební práce, dodávky nebo služby - která nejlépe odpovídá předmětu zakázky nebo nákupu(ů))
Stavební práce
Provádění
Projekt a provádění
Provádění stavebních prací
jakýmikoliv prostředky v souladu s požadavky stanovenými veřejným zadavatelem
Dodávky
Koupě
Nájem
Koupě najaté věci
Koupě na splátky
Kombinace uvedeného
Služby
Kategorie služeb č.:
Pro kategorie služeb viz příloha C1
V případě zakázky na kategorie služeb 17 až 27 - viz příloha C1 - souhlasíte se zveřejněním tohoto oznámení?
ano
ne
Hlavní místo provádění stavebních prací, místo dodání nebo plnění
areál Svitavské nemocnice, a.s.
Kód NUTS
CZ053
Kód NUTS
Kód NUTS
Kód NUTS
II.1.3) Informace o rámcové smlouvě nebo dynamickém nákupním systému (DNS)
Oznámení se týká uzavření rámcové smlouvy
Oznámení se týká zakázky (zakázek) zadávaných v dynamickém nákupním systému (DNS)
II.1.4) Stručný popis zakázky nebo nákupu(ů):
V průběhu realizace stavby byly při odkrývání konstrukcí zjištěny potřeby provedení dodatečných stavebních prací. Jejich potřeba vznikla v důsledku objektivně nepředvídaných okolností a tyto dodatečné stavební práce jsou nezbytné pro provedení původních stavebních prací. Na základě těchto skutečností proběhlo s dodavatelem stavby několik jednání. Výsledky těchto jednání jsou popsány ve změnových listech 5 až 9.
Změnový list č. 5 řeší zhoršený stav suterénu budovy od zdokumentované první prohlídky popisem a průzkumem stavu, který byl jako podklad pro zpracování zadávací projektové dokumentace -11/2011 až do zahájení stavebních prácí na díle 11/2013. Tento zhoršený stav dokazují i laboratorní rozbory odebraných vzorků zdiva, na základě kterých byl zpracován nový protokol o vlhkostním průzkumu a podle něho vypracovana aktualizovaná nová projektová dokumentace v prosinci 2013. Jedná se objektivně nepředvídatelnou skutečnost, kterou nebylo možné v době přípravy projektu postihnout a navíc jde o v čase proměný jev a měření bohužel prokázala zhoršující se tendenci.
Změnový list č. 6 řeší soulad provedení soklu z materiálu schváleného orgány státní správy (NPÚ). Tímto vyjádřením je požadováno pískovcové provedení soklu. Požadavek na pískovcové provedení soklu vzešel v průběhu realizace stavebních prací a nebylo tedy možné jej předvídat v době přípravy projektu.
Změnový list č. 7 řeší realizaci nové příčky mezi místnosti 0103 a 0107a u které bylo v průběhu realizace stavebních prací zjištěno, že příčka nebyla založena a byla staticky labilní. Za tuto příčku je realizována nová příčka se základem z keramických bloků tl.300m. Jedná se o nepředvídatelnou skutečnost, kterou nebylo možné v době přípravy projektu zjistit.
Změnový list č. 8 řeší sanaci stávajících betonů ve 2np, které se měly dle zadávací projektové dokumentace ponechat. Vzhledem ke skutečnosti, že stav těchto konstrukcí nebylo možné před vypracováním ZPD porobně zdokumentovat, byla po odkrytí povlakových krytin zjištěna řada trhlin všesměrně orientovaných. Výskyt těchto trhlin by se následně projevoval v definitivních nášlapných konstrukcích a proto bylo rozhodnuto stávající podlahy vybourat a nahradit novou skladbou. Jedná se tedy o nepředvídatelnou změnu, kterou nebylo možné v rámci přípravy projektu postihnout.
Změnový list č. 9 řeší požární dělící příčku mezi objektem kláštera a kostela. Příi provádění osekání stávajících omítek bylo zjištěno, že existuje otvor mezi objektem SO 02 a navazujícím kostelem, který je zazděn pouze na tl.65mm což je v rozporu s požárně bezpečnostním řešením stavby. Proto bylo projektantem navrženo řešit jeho zazdění stěnou tl. 2x300mm. Tuto skutečnost nebylo možné v rámci přípravy projektu zjistit, jedná se o nepředvídatelnou skutečnost.
II.1.5) Společný slovník pro veřejné zakázky (CPV)
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
45215140-0
Další předměty
II.1.6) Informace o Dohodě o veřejných zakázkách (GPA)
Na zakázku se vztahuje Dohoda o veřejných zakázkách (GPA)
ano
ne
II.2) CELKOVÁ KONEČNÁ HODNOTA ZAKÁZKY ČI ZAKÁZEK
II.2.1) Celková konečná hodnota zakázky či zakázek (Uveďte prosím číselně pouze celkovou konečnou hodnotu, včetně všech zakázek, částí zakázek, obnovení a opcí. Informace o jednotlivých zakázkách prosím uveďte v oddíle V. Zadání zakázky)
Bez DPH
Včetně DPH
Sazba DPH (%)
Hodnota
2 534 825
Měna
CZK
při
nebo
nejnižší uvažovaná nabídka
Měna
a nejvyšší uvažovaná nabídka
při
ODDÍL IV: ŘÍZENÍ
IV.1) DRUH ŘÍZENÍ
IV.1.1) Druh řízení
Otevřené
Vyjednávací s výzvou k účasti v soutěži
Omezené
Urychlené vyjednávací
Urychlené omezené
Vyjednávací bez zveřejnění oznámení o zakázce / výzvy k účasti v soutěži
Soutěžní dialog
Zadání zakázky bez předchozího zveřejnění oznámení o zakázce v Úředním věstníku Evropské unie (v případech uvedených v oddíle 2 přílohy D1)
Odůvodnění zadání zakázky bez předchozího zveřejnění oznámení o zakázce v Úředním věstníku Evropské unie: vyplňte prosím přílohu D1
IV.2) KRITÉRIA PRO ZADÁNÍ ZAKÁZKY
IV.2.1) Kritéria pro zadání zakázky (označte prosím příslušnou možnost)
Nejnižší nabídková cena
nebo
hospodářsky nejvýhodnější nabídka z hlediska
Kritéria
Váha
1.
2.
3.
4.
5.
Kritéria
Váha
6.
7.
8.
9.
10.
IV.2.2) Informace o elektronické dražbě
Byla použita elektronická dražba
ano
ne
IV.3) ADMINISTRATIVNÍ INFORMACE
IV.3.1) Spisové číslo přidělené veřejným zadavatelem (je-li to relevantní)
SpKrú 3012/2011
IV.3.2) Předchozí zveřejnění týkající se stejné zakázky
ano
ne
Pokud ano (vyplňte prosím příslušné položky):
Oznámení předběžných informací
NEBO
Oznámení na profilu kupujícího
Číslo oznámení v Úř. věst.:
ze dne
(dd/mm/rrrr)
Oznámení o zakázce
NEBO
Zjednodušené oznámení o zakázce v rámci dynamického náákupního systému
Číslo oznámení v Úř. věst.:
ze dne
(dd/mm/rrrr)
Oznámení o dobrovolné průhlednosti ex ante
Číslo oznámení v Úř. věst.:
ze dne
(dd/mm/rrrr)
Jiná předchozí zveřejnění
Číslo oznámení v Úř. věst.:
ze dne
(dd/mm/rrrr)
Číslo oznámení v Úř. věst.:
ze dne
(dd/mm/rrrr)
ODDÍL V: ZADÁNÍ ZAKÁZKY
ZAKÁZKA Č.:
ČÁST ZAKÁZKY Č.:
NÁZEV:
Svitavská nemocnice, a. s. – modernizace a přístavba psychiatrického oddělení, dodatečné stavební práce č.2
V.1) DATUM ZADÁNÍ ZAKÁZKY:
14/05/2014
(dd/mm/rrrr)
V.2) INFORMACE O NABÍDKÁCH
Počet obdržených nabídek:
1
Počet nabídek obdržených elektronickou cestou:
V.3) NÁZEV A ADRESA DODAVATELE, KTERÉMU BYLA ZAKÁZKA ZADÁNA
Úřední název:
Sdružení „ESB-PRIMA_psychiatrické oddělení Svitavy“
Poštovní adresa:
Obec:
PSČ:
Stát:
E-mail:
Tel.:
Internetová adresa (URL):
Fax:
V.4) ÚDAJE O HODNOTĚ ZAKÁZKY (pouze číselné údaje)
Bez DPH
Včetně DPH
Sazba DPH (%)
Původní předpokládaná celková hodnota zakázky (je-li to relevantní)
Hodnota:
2 534 825
Měna
CZK
při
Celková konečná hodnota zakázky
Hodnota:
2 534 825
Měna
CZK
při
nebo nejnižší uvažovaná nabídka
Měna
a nejvyšší uvažovaná nabídka
při
Pokud jde o roční či měsíční hodnotu, uveďte prosím:
počet roků
NEBO
počet měsíců
V.5) INFORMACE O SUBDODÁVKÁCH
Je pravděpodobné, že zakázka bude provedena subdodavatelsky
ano
ne
(pokud ano, pouze číselné údaje) uveďte hodnotu nebo poměrnou část zakázky, která bude pravděpodobně provedena subdodavatelsky třetími stranami:
Hodnota bez DPH:
Měna:
Poměrná část:
(%)
Není známo
Stručný popis hodnoty / poměrné části zakázky, která bude provedena subdodavatelsky (je-li to známo)
-------------------------------------- (použijte tento oddíl tolikrát, kolikrát bude třeba) --------------------------------------
ODDÍL VI: DOPLŇUJÍCÍ INFORMACE
VI.1) INFORMACE O FINANCOVÁNÍ Z PROSTŘEDKŮ EVROPSKÉ UNIE
Zakázka se vztahuje k projektu a/nebo programu financovanému z prostředků Evropské unie
ano
ne
(pokud ano) uveďte odkaz na tyto projekty a/nebo programy:
ROP NUITS II SV
VI.2) DALŠÍ INFORMACE (je-li to relevantní)
VI.3) ODVOLACÍ ŘÍZENÍ
VI.3.1) Subjekt odpovědný za odvolací řízení
Úřední název:
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže
Poštovní adresa:
tř. Kpt. Jaroše 7
Obec:
Brno
PSČ:
604 55
Stát:
CZ
E-mail:
posta@compet.cz
Tel.:
+420 542167811
Internetová adresa (URL):
http://www.compet.cz
Fax:
+420 542167115
Subjekt odpovědný za mediační řízení (je-li to relevantní)
Úřední název:
Poštovní adresa:
Obec:
PSČ:
Stát:
E-mail:
Tel.:
Internetová adresa (URL):
Fax:
VI.3.2) Podání odvolání (vyplňte prosím bod VI.3.2 NEBO podle potřeby bod VI.3.3)
Přesné informace o lhůtách pro podání odvolání:
Podmínkou pro podání návrhu k ÚOHS je podání námitek k zadavateli, které je nutné doručit do 15 dnů ode dne, kdy se dodavatel dozvěděl o úkonu zadavatele, který napadá. Zadavatel je povinen námitky vyřídit do 10 dnů. Návrh je nutné doručit ÚOHS i zadavateli do 10 dnů od doručení rozhodnutí zadavatele o námitkách nebo do 25 dnů od odeslání námitek, pokud zadavatel o námitkách nerozhodl.
VI.3.3) Subjekt, u kterého lze získat informace o podání odvolání
Úřední název:
Poštovní adresa:
Obec:
PSČ:
Stát:
E-mail:
Tel.:
Internetová adresa (URL):
Fax:
VI.4) DATUM ODESLÁNÍ TOHOTO OZNÁMENÍ:
15/05/2014
(dd/mm/rrrr)
Aktuální seznam příloh
Příloha C1
Příloha D1
PŘÍLOHA D1 - OBECNÉ ZAKÁZKY
Odůvodnění zadání zakázky bez předchozího zveřejnění oznámení o zakázce v Úředním věstníku Evropské unie
Směrnice 2004/18/ES
1) Odůvodnění použití vyjednávacího řízení bez předchozího zveřejnění oznámení o zakázce v Úředním věstníku Evropské unie v souladu se směrnicí 2004/18/ES
Žádné nabídky nebo žádné vhodné nabídky v návaznosti na:
otevřené řízení
omezené řízení
Zahrnuté výrobky jsou vyráběny čistě za účelem výzkumu, pokusu, studie nebo vývoje v souladu s podmínkami stanovenými v dané směrnici (pouze v případě dodávek)
Stavební práce/dodávky/služby mohou být poskytovány pouze konkrétním dodavatelem z důvodů, které jsou:
technické,
umělecké,
spojené s ochranou výhradních práv.
Krajní naléhavost vzniklá v důsledku událostí, které veřejný zadavatel nemohl předvídat, a v souladu s přísnými podmínkami stanovenými v dané směrnici.
Dodatečné stavební práce/dodávky/ služby jsou objednány v souladu s přísnými podmínkami stanovenými v dané směrnici
Nové stavební práce/služby, které představují opakování stávajících stavebních prací/služeb a jsou objednány v souladu s přísnými podmínkami stanovenými v dané směrnici.
Zakázka na služby zadaná vítězi nebo jednomu z vítězů veřejné soutěže na určitý výkon.
Zboží kótované a nakoupené na trhu komodit.
Nákup zboží za obzvláště výhodných podmínek:
od dodavatele, který ukončuje obchodní činnost,
od konkurzních správců nebo likvidátorů firmy v úpadku, po dohodě s věřiteli nebo v podobném řízení.
Žádná z nabídek obdržených v návaznosti na otevřené řízení, omezené řízení nebo soutěžní dialog neodpovídala požadavkům nebo nebyla přijatelná. Do jednání byli zařazeni pouze ti zájemci, kteří splnili kritéria pro kvalitativní výběr.
2) Jiné odůvodnění zadání zakázky bez předchozího zveřejnění oznámení o zakázce v Úředním věstníku Evropské unie
Předmětem zakázky jsou služby uvedené v příloze II B dané směrnice
Zakázka nespadá do oblasti působnosti příslušné směrnice
Pro využití výše uvedené zkrácené lhůty prosím kromě označení příslušných možností jasně a vyčerpávajícím způsobem vysvětlete oprávněnost zadání zakázky bez předchozího zveřejnění oznámení o zakázce v Úředním věstníku Evropské unie, a to v každém případě uvedením rozhodujících skutečností a případně závěrů vyvozených z právních předpisů v souladu se směrnicí 2004/18/ES: (maximálně 500 slov)
navigace
|
obsah
2006 – 2024 © Pardubický kraj
Prohlášení o přístupnosti
Cookies
Manuály
QCM - o software