obsah
|
zápatí
Pardubický kraj
www.ezak.cz
navigace
|
zápatí
hlavní stránka
»
veřejné zakázky
»
Analýza možností integrace stávajících systémů kraje na IS DTM
»
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Bezpečnostní upozornění
x
Blíží se konec Vašeho sezení. Pokud neprovedete v následující minutě žádnou akci, budete automaticky odhlášen(a).
x
x
x
Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Název formuláře
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Zobrazení veřejné zakázky
Název, druh a popis předmětu
Název:
Analýza možností integrace stávajících systémů kraje na IS DTM
Druh veřejné zakázky:
Služby
Stručný popis předmětu:
Předmětem plnění je zpracování analýzy možností integrace stávajících systémů kraje na nový informační systém Digitální technické mapy kraje.
Předmětem plnění je provedení analýzy a na jejím základě vyhotovení následujících dokumentů:
• ucelený dokument popisu situace a návrhu provedení integrací a užití stávajících dat a užití nových datových sad IS DTM ve stávajících IS, včetně příslušenství níže
• Zpracování samostatného dokumentu popisujícího požadavky na integraci a publikaci dat z nového IS DTM v detailu, který umožní takové požadavky na integraci na straně IS DTM přímo použít do zadávacích podmínek na pořízení a integraci IS DTM do prostředí Pardubického kraje; stejně tak na integraci a publikaci dat ze stávajícího prostředí Pardubického kraje v rozsahu této analýzy do nového IS DTM
Předmětem plnění je i poskytování konzultačních služeb v oblasti realizovaného díla i po řádném splnění části plnění této smlouvy spočívající v řádné realizace díla. Maximální objem poskytovaných konzultačních služeb činí 160 hodin.
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.pardubickykraj.cz)
Kontakt:
Mgr. Jitka Ciglerová, ML Strategy s. r. o.
e-mail: jitka.ciglerova@mlstrategy.cz
tel: 777353610
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky:
VZ malého rozsahu
Druh zadávacího řízení:
VZMR s uveřejněním výzvy
Elektronické podpisy:
umožnit dodavatelům odesílat zadavateli zprávy (námitky apod.)
vyžadovat od dodavatelů elektronický podpis při komunikaci
vyžadovat od zadavatele elektronický podpis při komunikaci
Zadávací dokumentace:
neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace:
žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení:
dle interních předpisů
Datum předložení nabídky:
15.03.2021 10:00
Datum zahájení:
25.02.2021 11:19
Důvěrné informace:
skrýt seznam účastníků na Profilu (vybraný dodavatel bude uveden)
Informace o zadání zakázky:
skrýt informace o výsledku zakázky na Profilu (blok Plnění smlouvy)
navigace
|
obsah
2006 – 2024 © Pardubický kraj
Prohlášení o přístupnosti
Cookies
Manuály
QCM - o software