obsah
|
zápatí
Pardubický kraj
www.ezak.cz
navigace
|
zápatí
hlavní stránka
»
veřejné zakázky
»
Realizace úspor energie - ZŠ Lanškroun, Olbrachtova, podruhé
»
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Bezpečnostní upozornění
x
Blíží se konec Vašeho sezení. Pokud neprovedete v následující minutě žádnou akci, budete automaticky odhlášen(a).
x
x
x
Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Název formuláře
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Zobrazení veřejné zakázky
Název, druh a popis předmětu
Název:
Realizace úspor energie - ZŠ Lanškroun, Olbrachtova, podruhé
Druh veřejné zakázky:
Stavební práce
Stručný popis předmětu:
V rámci projektové dokumentace je navržena kompletní rekonstrukce obálky budovy. Bude se jednat o :
Sanaci spodní stavby
Zateplení střechy (stropu k půdě hlavní budovy)
Zateplení obvodového pláště
Instalaci decentrálních parapetních VZT jednotek s rekuperací
Po rekonstrukci objektu dojde k výraznému snížení tepelných ztrát objektu. Otopná soustava se částečně mění. Dojde k demontáži některých těles a náhradě za parapetní větrací jednotky, které budou zapojeny do otopné soustavy. Jinak zůstane zachována. Po zateplení objektu bude nezbytné celou soustavu vyregulovat případně snížit teplotní spád soustavy. Soustava bude termohydraulicky a termicky seřízena. Jednotlivá tělesa budou prohlédnuta, dotěsněna případně odvzdušněna. Rozvod bude dotěsněn.
Systém bude doplněn o dálkové měření tepla na vstupu do soustavy. Měření tepla bude probíhat hodinově. Data budou odesílána přes síť wifi do PC pověřené osoby. Viz Energetický posudek.
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.pardubickykraj.cz)
Kontakt:
Petr Mareš
e-mail: petr.mares@pardubickykraj.cz
tel: +420 466 026 450
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky:
VZ malého rozsahu
Druh zadávacího řízení:
VZMR s uveřejněním výzvy
Elektronické podpisy:
umožnit dodavatelům odesílat zadavateli zprávy (námitky apod.)
vyžadovat od dodavatelů elektronický podpis při komunikaci
vyžadovat od zadavatele elektronický podpis při komunikaci
Zadávací dokumentace:
neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace:
žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení:
dle interních předpisů
Datum předložení nabídky:
01.03.2021 10:00
Datum zahájení:
15.02.2021 14:00
Důvěrné informace:
skrýt seznam účastníků na Profilu (vybraný dodavatel bude uveden)
Informace o zadání zakázky:
skrýt informace o výsledku zakázky na Profilu (blok Plnění smlouvy)
navigace
|
obsah
2006 – 2024 © Pardubický kraj
Prohlášení o přístupnosti
Cookies
Manuály
QCM - o software