Přijatá zpráva - vysvětlení, doplnění, změna dokumentace

Zadávací řízení „NPK, a.s., Orlickoústecká nemocnice, výstavba pavilonu centrálního příjmu s odbornými vyšetřovnami, 2. etapa“
Odesílatel Robert Hebký
Organizace odesílatele Mgr.Ing. ROBERT HEBKÝ, advokátní kancelář [IČO: 64010082]
Příjemce Všichni (včetně veřejnosti)
Datum 27.05.2019 22:32:35
Předmět Vysvětlení / Doplnění / Změna zadávací dokumentace

Zadavatel uveřejnil vysvětlení č. 9 vč. souvisejících dokumentů a prodloužení lhůty pro podání nabídek.


Přílohy
- Vysvětlení zadávací dokumentace č. 9.pdf (220.04 KB)
- 208_schema fasady 190524.pdf (2.87 MB)
- OÚN_II.ETAPA_VV_REVIZE3_190524.xlsx (6.26 MB)