Veřejná zakázka: Zajištění servisu RTG přístrojů ve společnosti Nemocnice Pardubického kraje, a.s.

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zadáno
Zakázka byla zadána.
DBID: 1938
Systémové číslo: P19V00000179
Dle zákona: č. 134/2016 Sb.
Evidenční číslo ve VVZ: Z2019-010513
Datum zahájení: 01.04.2019
Nabídku podat do: 07.05.2019 10:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: Zajištění servisu RTG přístrojů ve společnosti Nemocnice Pardubického kraje, a.s.
  • Druh veřejné zakázky: Služby

Stručný popis předmětu:
Předmětem plnění veřejné zakázky je provádění pozáručního servisu zdravotnických prostředků - RTG přístrojů k zajištění bezpečného a plynulého provozu těchto zdravotnických prostředků z hlediska funkčnosti, bezpečnosti, dle doporučení výrobce a v rozsahu a způsobem uvedeným v závazném vzoru smlouvy o provádění pozáručního servisu, která je přílohou zadávací dokumentace č. 2, a to dle o zákona 268/2014 Sb. o zdravotnických prostředcích v platném znění.Výsledkem zadávacího řízení na předmět veřejné zakázky je uzavření smlouvy na dobu určitou 6 let s vybraným dodavatelem.

Druh zadávacího řízení, předpokládaná hodnota

  • Druh řízení: otevřené řízení
  • Režim veřejné zakázky: nadlimitní
  • Předpokládaná hodnota: 20 000 000 Kč bez DPH

Zadavatel

  • Úřední název: Nemocnice Pardubického kraje, a.s.
  • IČO: 27520536
  • Poštovní adresa:
    Kyjevská 44
    532 03 Pardubice
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: Z2018-033160

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.pardubickykraj.cz/profile_display_1965.html)

Kontakt

Položky předmětu

Zadávací dokumentace

Kvalifikační dokumentace není poskytována (resp. je součástí zadávací dokumentace).

Zadávací dokumentace je poskytována elektronicky bez omezení.

Zadávací dokumentace - soubory ke stažení

Název Popis Jméno souboru Velikost
Zadávací dokumentace Zadávací dokumentace. Dokument PDF ZD Zajištění servisu RTG přístrojů v NPK, a.s.pdf 832.14 KB
Přílohy zadávací dokumetace Příloha ZD č. 1-Krycí list
Příloha ZD č. 2-Smlouva o provádění pozáručního servisu
Příloha ZD č. 3-Dílčí specifikace ceny
Archiv ZIP Přílohy zadávací dokumentace.zip 222.10 KB
Příloha ZD č. 2-Smlouva o provádění pozáručního servisu Revize 1 Příloha ZD č. 2-Smlouva o provádění pozáručního servisu Revize 1. Dokument MS Word Příloha ZD č. 2-Smlouva o provádění pozáručního servisu Revize 1.docx 174.54 KB

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Datum Druh zprávy Odesílatel Předmět o.
16.04.2019 11:43 vysvětlení, doplnění, změna dokumentace Zdeněk Kohoutek Vysvětlení / Doplnění / Změna zadávací dokumentace    

Veřejné dokumenty

Formuláře

URL odkazy

Plnění smlouvy na základě veřejné zakázky

Seznam účastníků

Název IČO Země sídla/podnikání/bydliště Nabídková cena
v Kč bez DPH
Nabídková cena
v Kč vč. DPH
Vyloučen
AURA Medical s.r.o. 65412559 Česká republika 19 756 800,00 23 905 728,00 Ne

Vybraný dodavatel


Datum uzavření smlouvy: 10.09.2019

Název IČO Země sídla/podnikání/bydliště Smluvní cena
v Kč bez DPH
Smluvní cena
v Kč vč. DPH
AURA Medical s.r.o. 65412559 Česká republika 19 756 800,00 23 905 728,00

Skutečně uhrazená cena

Stav: Probíhá plnění smlouvy
Žádný záznam.