Veřejná zakázka: Transformace služeb pro osoby se zdravotním postižením – audity kvality

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zadáno
Zakázka byla zadána.
DBID: 1663
Systémové číslo: P18V00000277
Dle zákona: č. 134/2016 Sb.
Evidenční číslo ve VVZ: Z2019-004043
Datum zahájení: 12.09.2018
Nabídku podat do: 01.10.2018 10:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: Transformace služeb pro osoby se zdravotním postižením – audity kvality
  • Druh veřejné zakázky: Služby

Stručný popis předmětu:
Realizace auditů kvality v příspěvkových organizacích Pardubického kraje zapojených do procesu transformace pobytových služeb sociální péče pro osoby se zdravotním postižením a duševním onemocněním v Pardubickém kraji.

Druh zadávacího řízení, předpokládaná hodnota

  • Druh řízení: zjednodušené podlimitní řízení
  • Režim veřejné zakázky: podlimitní
  • Předpokládaná hodnota: 780 000 Kč bez DPH

Zadavatel

  • Úřední název: Pardubický kraj
  • IČO: 70892822
  • Poštovní adresa:
    Krajský úřad Pardubického kraje
    Komenského nám. 125
    532 11 Pardubice
    osobní doručování:
    Podatelna krajského úřadu, prostory Czech POINT
    Pardubice, Komenského náměstí 120
  • Název oddělení: Kancelář ředitele úřadu
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: 60050515

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
Krajský úřad Pardubického kraje
Komenského nám. 125
532 11 Pardubice
osobní doručování:
Podatelna krajského úřadu, prostory Czech POINT
Pardubice, Komenského náměstí 120

Kontakt

Položky předmětu

Žádné záznamy.

Zadávací dokumentace

Kvalifikační dokumentace není poskytována (resp. je součástí zadávací dokumentace).

Zadávací dokumentace je poskytována elektronicky bez omezení.

Zadávací dokumentace - soubory ke stažení

Název Popis Jméno souboru Velikost
Výzva k podání nabídky výzva vč. všech příloh Dokument PDF zadavaci_podminky.pdf 776.25 KB
Editovatelné přílohy krycí list, položkový rozpočet, čestná prohlášení Archiv ZIP Editovatelné přílohy.zip 940.51 KB

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Žádné vysvětlení, doplnění či změny zadávací dokumentace k zobrazení. Zkontrolujte též blok Zadávací dokumentace.

Veřejné dokumenty

 

Přehled veřejných dokumentů

Název Popis Jméno souboru Velikost
Oznámení o výběru dodavatele oznámení o výběru Dokument PDF Oznameni_o_vyberu.pdf 270.12 KB
Smlouva smlouva Dokument PDF Smlouva_OSV_18_25359_Centr._po dpory_transform_.pdf 1.13 MB
Písemná zpráva písemná zpráva Dokument PDF Pisemna_zprava.pdf 214.71 KB
Smlouva, její změny a dodatky
Dodatek č. 1 ke smlouvě Dodatek č. 1 ke smlouvě Dokument PDF AN_Dodatek_ke_Smlouve_OSV_18_2 5359_1_Centrum_podpory_transf. pdf 370.82 KB

Formuláře

Název formuláře Typ Stav Uveřejněno v E-ZAK Uveřejněno ve VVZ
Oznámení o výsledku podlimitního zadávacího řízení CZ03 uveřejněný 01.02.2019 01.02.2019

URL odkazy

Název URL odkazu URL adresa Akce
URL této VZ v E-ZAK https://zakazky.pardubickykraj.cz/vz00001663

Plnění smlouvy na základě veřejné zakázky

Seznam účastníků

Název IČO Země sídla/podnikání/bydliště Nabídková cena
v Kč bez DPH
Nabídková cena
v Kč vč. DPH
Vyloučen
Centrum podpory transformace, o.p.s. 01428926 Česká republika 756 000,00 756 000,00 Ne
INSTAND o. s., institut pro podporu vzdělávání a rozvoj kvality v sociálních službách 26648989 Česká republika 715 000,00 865 150,00 Ne

Vybraný dodavatel


Datum uzavření smlouvy: 29.01.2019

Název IČO Země sídla/podnikání/bydliště Smluvní cena
v Kč bez DPH
Smluvní cena
v Kč vč. DPH
Centrum podpory transformace, o.p.s. 01428926 Česká republika 756 000,00 756 000,00

Skutečně uhrazená cena

Stav: Probíhá plnění smlouvy
Žádný záznam.