Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce

Název formuláře Opravný interní formulář k veřejné zakázce



Zobrazení veřejné zakázky

Název, druh a popis předmětu
Název: Vybavení centrálního urgentního příjmu Pardubické nemocnice - INTERIÉROVÝ NÁBYTEK
Druh veřejné zakázky: Dodávky
Stručný popis předmětu: Předmětem plnění dílčí veřejné zakázky je pořízení nového interiérového nábytku do novostavby centrálního urgentního příjmu (dále jen „CUP“) Pardubické nemocnice vymezeného v této zadávací dokumentaci v požadované kvalitě, vymezeném rozsahu, termínu a dle požadavků zadavatele v souladu se zadávacími podmínkami uvedenými v této zadávací dokumentaci. Jedná se o průběžné dodávky nového interiérového nábytku do nové budovy CUP v areálu Pardubické nemocnice, v rámci kompletační činnosti před dokončením stavby dodávané na klíč generálním dodavatelem stavby, dle předloženého harmonogramu. Bližší specifikace v ZD
Místo plnění:
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na: prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.pardubickykraj.cz)
Kontakt: Oddělení veřejných zakázek
zakazky@otidea.cz
+420 604200383
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky: nadlimitní
Druh zadávacího řízení: otevřené řízení
Elektronické podpisy:

Zadávací dokumentace: neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace: žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení: oznámením do VVZ
Datum předložení nabídky: 21.02.2023 10:00
Datum zahájení: 14.12.2022 21:00
Důvěrné informace:
Informace o zadání zakázky: