Formulář 02 - Oznámení o zakázce

Název formuláře KOPIE: Oznámení o zakázce
Evidenční číslo formuláře ve Věstníku VZ: 7402021057552
Formulář navazuje na/opravuje formulář: [7402011057552] 02: Oznámení o zakázce


Směrnice 2004/18/ES

ODDÍL I: VEŘEJNÝ ZADAVATEL

I.1) NÁZEV, ADRESA A KONTAKTNÍ MÍSTO/MÍSTA
Úřední název:
Pardubický kraj
Identifikační číslo:
70892822
Poštovní adresa:
Komenského náměstí 125
Obec:
Pardubice
PSČ:
532 11
Stát:
CZ
Kontaktní místo:
Tel.:
+420 466026282/+420 605551501
K rukám:
Mgr. Pavel Menšl
       
E-mail:
pavel.mensl@pardubickykraj.cz
Fax:
Internetové adresy (jsou-li k dispozici)
Obecná adresa veřejného zadavatele (URL):
http://www.pardubickykraj.cz/
Adresa profilu kupujícího (URL):
https://zakazky.pardubickykraj.cz
Elektronický přístup k informacím (URL):
https://zakazky.pardubickykraj.cz/vz00000491
Elektronické podání nabídek a žádostí o účast (URL):
Podrobnější informace uveďte v příloze A
Další informace lze získat:
 
 
Zadávací dokumentaci a další dokumenty (včetně dokumentů k soutěžnímu dialogu a k dynamickému nákupnímu systému) lze získat:
 
 
Nabídky nebo žádosti o účast musí být zaslány:
 
 

I.2) DRUH VEŘEJNÉHO ZADAVATELE
 
 

I.3) HLAVNÍ PŘEDMĚT ČINNOSTI

I.4) ZADÁNÍ ZAKÁZKY JMÉNEM JINÝCH VEŘEJNÝCH ZADAVATELŮ
Veřejný zadavatel zadává zakázky jménem jiných veřejných zadavatelů
(pokud ano, další informace o těchto veřejných zadavatelích je možno uvést v příloze A

ODDÍL II: PŘEDMĚT ZAKÁZKY

II.1) POPIS
II.1.1) Název přidělený zakázce veřejným zadavatelem
Dodávka technologií pro projekt ZZS PAK
II.1.2) Druh zakázky a místo provedení stavebních prací, místo dodávky nebo plnění
(vyberte pouze jednu kategorii - stavební práce, dodávky nebo služby - která nejlépe odpovídá danému předmětu zakázky nebo nákupu(ů))
jakýmikoliv prostředky v souladu s požadavky stanovenými veřejným zadavatelem
 
Kategorie služeb:
č.
(pro kategorie viz příloha C1)
Hlavní místo provádění stavebních prací, místo dodání nebo plnění: Pardubice
Kód NUTS CZ053 Kód NUTS
Kód NUTS Kód NUTS
II.1.3) Informace o veřejné zakázce, rámcové smlouvě nebo dynamickém nákupním systému (DNS)
II.1.4) Informace o rámcové smlouvě (je-li to relevantní)
Počet
nebo (je-li to relevantní) maximální předpokládaný počet účastníků rámcové smlouvy

Doba platnosti rámcové smlouvy:
v letech: nebo v měsících:
Důvod, proč doba platnosti rámcové smlouvy překračuje čtyři roky:

Celková předpokládaná hodnota zakázek po celou dobu platnosti rámcové smlouvy (je-li to relevantní, pouze číselné údaje):
Uveďte odhadovanou hodnotu bez DPH:
   
Měna:
NEBO rozsah:
mezi a
Měna:
Četnost a hodnota zakázek, keré mají být zadány (uveďte pokud je možné):
II.1.5) Stručný popis zakázky nebo nákupu(ů):
Předmětem plnění veřejné zakázky je dodávka a implementace informačních systémů Informačního systému operačního střediska a dalších navazujících technologií a služeb pro zajištění řádné realizace informačních systémů Informačního systému operačního střediska v rozsahu a v souladu se zadávacími podmínkami. Předmětem plnění je dodávka projektové technologie zařízení sálu operačního řízení (vybavení sálu se zázemím, radiová síť, telefonie, technologie zásahových vozů a jejich napojení na síť, informační technologie včetně SW) pro Operační středisko) včetně zajištění servisu pro Zdravotnickou záchrannou službu PAK po dobu 5 let po dodání projektové technologie zařízení sálu operačního řízení.
Vlastní realizace veřejné zakázky bude probíhat v souladu s principy projektového řízení podle standardů IPMA, PMI, PRINCE2 nebo jiné rovnocenné metodiky projektového řízení.
II.1.6) Společný slovník pro veřejné zakázky (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
48800000-6
 
Další předměty
48810000-9
72263000-6
30230000-0
30237280-5
 
 
 
 
II.1.7) Informace o Dohodě o veřejných zakázkách (GPA)
Na zakázku se vztahuje Dohoda o veřejných zakázkách (GPA)
II.1.8) Části zakázky (pro údaje o částech zakázky použijte přílohu B tolikrát, kolik je částí zakázky)
Rozdělení zakázky na části:
Pokud ano, nabídky mohou být předkládány pro
II.1.9) Informace o variantách
Budou přijímány varianty

II.2) MNOŽSTVÍ NEBO ROZSAH ZAKÁZKY
II.2.1) Celkové množství nebo rozsah (včetně všech částí zakázky, obnovení zakázek a opcí, je-li to relevantní)
(je-li to relevantní, pouze číselné údaje)
Uveďte odhadovanou hodnotu bez DPH:
39 776 000
Měna: CZK
nebo
rozsah: mezi a Měna:
II.2.2) Informace o opcích (je-li to relevantní)
Opce
Pokud ano, uveďte popis těchto opcí:
Je-li znám, uveďte předběžný harmonogram, kdy mohou být tyto opce uplatněny:
v měsících:     nebo dnech:     (ode dne zadání zakázky)  
II.2.3) Informace o obnovení zakázek (je-li to relevantní)
Tuto zakázku lze obnovit
 
Počet možných obnovení (je-li znám):   NEBO rozsah: mezi   a 
 
Je-li známo, uveďte v případě obnovitelných zakázek na dodávky či služby předpokládaný harmonogram pro následné zakázky:
 v měsících:   nebo dnech:    (ode dne zadání zakázky)

II.3) DOBA TRVÁNÍ ZAKÁZKY NEBO LHŮTA PRO DOKONČENÍ
Doba trvání v měsících:   nebo dnech:   (ode dne zadání zakázky)
nebo
Zahájení
(dd/mm/rrrr)  
Dokončení
30/06/2015 (dd/mm/rrrr)  

ODDÍL III: PRÁVNÍ, EKONOMICKÉ, FINANČNÍ A TECHNICKÉ INFORMACE

III.1) PODMÍNKY VZTAHUJÍCÍ SE K ZAKÁZCE
III.1.1) Požadované zálohy a záruky (je-li to relevantní)
K zajištění splnění povinností uchazeče vyplývajících z jeho účasti v zadávacím řízení je ve smyslu § 67 zákona o veřejných zakázkách požadována jistota ve výši 500 000,- Kč. Blíže viz. zadávácí dokumentace.

III.1.2) Hlavní podmínky financování a platební podmínky, případně odkaz na příslušná ustanovení, která tyto podmínky upravují
Upraveno v návrhu smluv, které jsou součástí zadávací dokumentace.

III.1.3) Právní forma, kterou musí mít seskupení dodavatelů, jimž bude zakázka zadána (je-li to relevantní)

III.1.4) Další zvláštní podmínky (je-li to relevantní)
Plnění zakázky podléhá zvláštním podmínkám
Pokud ano, uveďte popis těchto zvláštních podmínek
Uchazeč vyplní přílohu č. 6 vzorové Smlouvy o dílo a předloží ji ve své nabídce jako přílohu závazného návrhu smlouvy o dílo. V této příloze uvede součinnost, kterou bude v případě realizace předmětu veřejné zakázky požadovat od zadavatele za účelem řádného a včasného splnění předmětu Smlouvy o dílo.

III.2) PODMÍNKY ÚČASTI
III.2.1) Profesní kvalifikační předpoklady dodavatelů, včetně požadavků týkajících se registrace v profesních nebo jiných rejstřících
Informace a doklady nezbytné k posouzení, zda byly požadavky splněny:
Dodavatel prokazuje základní kvalifikační předpoklady dle § 53 odst. 1 písm. a) až h) j), k) ZVZ způsobem dle § 53 odst. 3 písm. a) až d) ZVZ

Dodavatel prokazuje profesní kvalifikační předpoklady dle § 54 písm. a), b) ZVZ. Dodavatel tak předloží výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence a doklad o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky.

Blíže viz. zadávací dokumentace.
III.2.2) Ekonomická a finanční způsobilost
 
Informace a doklady nezbytné k posouzení, zda byly požadavky splněny:
Dodavatel v souladu s § 50 odst. 1 písm. c) ZVZ předloží čestné prohlášení o své ekonomické a finanční způsobilosti splnit veřejnou zakázku, a to zejména v rozsahu požadavků vyplývajících z obchodních podmínek. Blíže viz. zadávací dokumentace.
Minimální úroveň případně požadovaných standardů:
(je-li to relevantní)
III.2.3) Technická způsobilost
 
Informace a doklady nezbytné k posouzení, zda byly požadavky splněny:
Dle § 56 odst. 1 písm. a) zákona:
Rozsah:Dodavatel předloží seznam dodávek realizovaných v posledních 3 letech s uvedením jejich rozsahu a doby plnění; přílohou tohoto seznamu musí být doklady dle § 56 odst. 1 písm. a body 1-3.Způsob prokázání:Dodavatel prokáže splnění předložením seznamu ve formě čestného prohlášení včetně příslušných příloh, z nichž bude patrné splnění vymezené úrovně.
Dle § 56 odst. 1 písm. b) zákona:
Rozsah: Dodavatel předloží seznam techniků či technických útvarů, jež se budou podílet na plnění veřejné zakázky, a to zejména techniků či technických útvarů zajišťujících kontrolu jakosti, bez ohledu na to, zda jde o zaměstnance dodavatele nebo osoby v jiném vztahu k dodavateli.
Způsob prokázání: Dodavatel prokáže splnění předložením strukturovaných prof. životopisů, dokladů o vzdělání a dokladů o odborné způsobilosti osob, které se budou podílet na plnění předmětu veřejné zakázky, z nichž bude vyplývat, že osoby splňují níže uvedené požadavky zadavatele a že se budou podílet na realizaci VZ, dle vymezené úrovně tohoto kvalifikačního předpokladu.
Strukturované profesní životopisy musí být zpracovány min. v níže uvedené struktuře:
1. jméno a příjmení pracovníka,
2. podrobný popis funkce pracovníka na plnění této veřejné zakázky,
3. dosažené vzděláni,
4. celková délka praxe,
5. přehled dosažené kvalifikace vztahující se k plnění obdobné veřejné zakázky,
6. přehled profesní praxe vztahující se k plnění této veřejné zakázky,
7. nejdůležitější referenční zakázky realizované technikem v minulosti,
8. čestné prohlášení o bezúhonnosti pracovníka
9. vlastnoruční podpis pracovníka, kterým stvrdí pravdivost údajů uved
Blíže zadávací dokumentace.
Minimální úroveň případně požadovaných standardů:
(je-li to relevantní)
Dle § 56 odst. 1 písm. a) zákona:
Dodavatel splňuje tento kvalifikační předpoklad, pokud v posledních 3 letech ode dne podání nabídky realizoval (zahájil a ukončil nebo zahájil a dosud provádí a ke dni podání nabídky provedl v požadovaném rozsahu nebo zahájil před požadovanou lhůtou a ukončil a provedl v požadovaném rozsahu ve lhůtě) alespoň následující dodávky obdobného charakteru a rozsahu, přičemž nelze použít reference na jiná řešení jiných tvůrců, než předkládaných v nabídce. Dodavatel splní tento kvalifikační předpoklad prokázáním splnění následujících požadavků:
1. Dodávkou obdobného charakteru a rozsahu se rozumí jedna (1) obdobná zakázka na dodávku informačních technologií ve výši alespoň 30 mil. Kč bez DPH.Dodávkou informačních technologií je míněna dodávka HW,software,aplikace a jejich implementace jako kompaktního celku.
Pokračování níže v oddíle VI. 3
Dle § 56 odst. 1 písm. b) zákona:Viz. oddíl VI. 3
III.2.4) Informace o vyhrazených zakázkách (je-li to relevantní)
 
 

III.3) PODMÍNKY VZTAHUJÍCÍ SE NA ZAKÁZKY NA SLUŽBY
III.3.1) Informace o vyhrazení určité profesi
Poskytování dané služby je vyhrazeno určité profesi
Pokud ano, uveďte odkaz na příslušné právní nebo jiné předpisy:
III.3.2) Zaměstnanci odpovědní za provedení služby
Právnické osoby by měly uvést jména a profesní kvalifikace zaměstnanců odpovědných za provedení dané služby

ODDÍL IV: ŘÍZENÍ

IV.1) DRUH ŘÍZENÍ
IV.1.1) Druh řízení
Odůvodnění volby urychleného řízení:
Někteří zájemci již byli vybráni (je-li to vhodné v rámci některých druhů vyjednávacího řízení)
(pokud ano, uveďte jména a adresy již vybraných zájemců v oddílu VI.3 Další informace)
Odůvodnění volby urychleného řízení:
IV.1.2) Omezení počtu zájemců, kteří budou vyzváni k podání nabídek nebo k účasti
(užší a jednací řízení, soutěžní dialog)
Předpokládaný počet zájemců
   
nebo
Předpokládaný minimální počet
a, je-li to relevantní, maximální předpokládaný počet
Objektivní kritéria pro výběr omezeného počtu zájemců:
IV.1.3) Snížení počtu zájemců během vyjednávání nebo dialogu (vyjednávací řízení, soutěžní dialog)
 
Použití vícekolového řízení, během něhož dochází k postupnému snížení počtu hodnocených variant nebo nabídek
 

IV.2) KRITÉRIA PRO ZADÁNÍ ZAKÁZKY
IV.2.1) Kritéria pro zadání zakázky (označte prosím příslušnou možnost)
nebo
 
 
Kritéria
Váha
1.
Celková nabídková cena
70
2.
Kvalita a technická úroveň
30
3.
4.
5.
Kritéria
Váha
6.
7.
8.
9.
10.
IV.2.2) Informace o elektronické dražbě
Bude použita elektronická dražba
 
Pokud ano, (ve vhodných případech) uveďte další informace o elektronické dražbě:

IV.3) ADMINISTRATIVNÍ INFORMACE
IV.3.1) Spisové číslo přidělené veřejným zadavatelem (je-li to relevantní)
35946/2014
IV.3.2) Předchozí zveřejnění týkající se stejné zakázky
(pokud ano)
         
   
Číslo oznámení v Úř. věst.:
2013/S 118-200985 ze dne 20/06/2013 (dd/mm/rrrr)
 
Číslo oznámení v Úř. věst.:
ze dne (dd/mm/rrrr)
Číslo oznámení v Úř. věst.:
ze dne (dd/mm/rrrr)
IV.3.3) Podmínky pro získání zadávací dokumentace a dalších dokumentů nebo dokumentace soutěžního dialogu (v případě soutěžního dialogu)
Lhůta pro doručení žádostí o dokumentaci nebo pro přístup k dokumentům
Datum: (dd/mm/rrrr) Čas: (hh:mm)

Dokumentace za úplatu

Pokud ano, uveďte cenu (pouze číselné údaje)
Měna:
Podmínky a způsob platby:
IV.3.4) Lhůta pro doručení nabídek nebo přijetí žádostí o účast
Datum: 30/07/2014 (dd/mm/rrrr) Čas: 10:00 (hh:mm)
IV.3.5) Datum odeslání výzev k podání nabídek nebo k účasti vybraným zájemcům (je-li známo, v případě omezeného a vyjednávacího řízení a soutěžního dialogu)
Datum: (dd/mm/rrrr)    
IV.3.6) Jazyk nebo jazyky, ve kterých mohou být nabídky nebo žádosti o účast vypracovány
Jiné:
IV.3.7) Minimální doba, po kterou je uchazeč svou nabídkou vázán
Do: (dd/mm/rrrr)
NEBO doba trvání v měsících:
nebo dnech:
120
(od uplynutí lhůty pro podání nabídek)
IV.3.8) Podmínky pro otevírání nabídek
Datum: 30/07/2014 (dd/mm/rrrr)
Čas:
10:00 (hh:mm)
(je-li to relevantní) Místo:
Pardubický kraj, Komenského nám. 125, zasedací místnost B311
Osoby, které jsou oprávněny být přítomny při otevírání nabídek (je-li to relevantní)
 
(pokud ano) Další informace o oprávněných osobách a otevírání nabídek:

ODDÍL VI: DOPLŇUJÍCÍ INFORMACE

VI.1) INFORMACE O OPAKOVÁNÍ ZAKÁZEK (je-li to relevantní)
Jde o opakovanou zakázku
Pokud ano, uveďte předpokládané datum zveřejnění dalších oznámení:
(dd/mm/rrrr)
VI.2) INFORMACE O FINANCOVÁNÍ Z PROSTŘEDKŮ EVROPSKÉ UNIE
Zakázka se vztahuje k projektu a/nebo programu financovanému z prostředků Evropské unie
Pokud ano, uveďte odkaz na tyto projekty a/nebo programy:
Krajský standardizovaný projekt Zdravotnické záchranné služby Pardubického kraje kraje“, reg. č.: CZ.1.06/3.4.00/11.07846 (dále jen ,,Projekt“) financovaný z prostředků Evropského fondu regionálního rozvoje v rámci Integrovaného operačního programu, prioritní osy 3, oblasti intervence 3.4 – Služby v oblasti bezpečnosti, prevence a řešení rizik intervence.
VI.3) DALŠÍ INFORMACE (je-li to relevantní)
Pokračování dle § 56 odst. 1 písm. a) zákona:
2. Dodávkou obdobného charakteru a rozsahu se rozumí dvě (2) obdobné zakázky na dodávku a implementaci databázového informačního systému řízení (operačního střediska) pro složky IZS ve výši alespoň 2 mil. Kč bez DPH. Aplikační část databázového informačního systému řízení (operačního střediska) musí z hodnoty této zakázky činit min. 1,5 mil. Kč bez DPH, přičemž musí obsahovat v rutinním provozu se souběžně pracujícími minimálně 4 operátory minimálně následující části: operační středisko pracující ve dvoustupňovém řízení s oddělenými rolemi pro náběr tísňové výzvy a pro operační řízení, integrace na systém pro sledování vozů, integrace na telefonní ústřednu a integrace na záznamové zařízení pro nahrávání komunikací a zajištění identifikace a lokalizace volajících z pevných linek i mobilních telefonů, integrace s mapou, zobrazování aktuálně řešených událostí a vozidel v mapě, přiřazování prostředků k řešeným událostem v mapě, integrace hlasové komunikace s výjezdovými skupinami pomocí radia a telefonu přímo do přehledu výjezdových skupin dispečerského systému, integrované automatické svolávání zaměstnanců při hromadném neštěstí s monitorováním průběhu a výsledku svolávání, konfigurovatelné GUI se současným zobrazením přehledu výjezdových skupin ve službě, přehledu čekajících akutních událostí, přehledu plánovaných událostí a přehledu řešených událostí s možností online přepínání mezi různými nakonfigurovanými režimy GUI, konfigurovatelné uspořádání přehledu aktuálně řešených událostí do sektorů / dílčích oblastí, zobrazování již alokovaných prostředků i požadavků na další alokace prostředků pro jednotlivé události v přehledu řešených událostí, během náběru tísňové výzvy automatické upozornění na historii předchozích událostí podle telefonního čísla volajícího a podle adresy události s možností využití dat z této historie, podpora klasifikace události pomocí integrovaného stromového průchodu strukturovanými grafickými klasifikačními schématy. Kvalifikaci splní i Uchazeč, který uvedené funkcionality prokáže v rámci více různých zakázek, které mají jednotný systém pro operační středisko a všechny tyto zakázky společně plní všechny uvedené části a jednotlivě dosahují požadované hodnoty.
3. Dodávkou obdobného charakteru a rozsahu se rozumí jedna (1) zakázka spočívající v implementaci systému pro sledování vozidel s vazbou na systém pro dispečink posádek/ vozidel složky IZS s finančním objemem alespoň ve výši 1 mil. Kč bez DPH. Zakázka musí obsahovat dodávku HW vybavení vozidel včetně implementace SW vozidlových aplikací pro sledování stavu vozidel a navigaci posádky, aplikaci pro dispečera a správce vozového parku pro sledování aktuální polohy vozidel.
4. Dodávkou obdobného charakteru a rozsahu se rozumí jedna (1) obdobná zakázka na dodávku a implementaci systému pro mobilní zadávání dat o výjezdech, událostech a respondentech pro složky IZS, se souběžně provozovanými minimálně 30 mobilními zařízeními, ve výši alespoň 1,5 mil. Kč bez DPH. Aplikační část systému u projektu ve smyslu tohoto bodu musí obsahovat v rutinním provozu minimálně následující části: doplňování dat výjezdů a respondentů v terénu, ve vozidlech a na výjezdových stanovištích, tisk výjezdových formulářů ve vozidlech, integrace systému se systémem pro operační řízení (operačního střediska), integrace systému s přístroji ve vozidle poskytující data o respondentech (zajištění datových přenosů), integrace se systémem pro vykazování dat navazujícím procesně na mobilní zadávání dat (účetnictví, mzdy, fakturace apod.).
Shora uvedené referenční zakázky lze prokazovat jak jednotlivě, tak společně souhrnnou zakázkou. V takovém případě však z každé takové společné referenční zakázky musí vyplývat požadované dílčí plnění dle bodů 1 - 4.
Dle § 56 odst. 1 písm. b) zákona:Vymezení minimální úrovně tohoto kvalifikačního předpokladu odpovídající druhu, rozsahu a složitosti předmětu plnění veřejné zakázky dle § 56 odst. 5 písm. c) zákona:
Dodavatel splňuje tento kvalifikační předpoklad, pokud má k dispozici pro plnění veřejné zakázky
min. 8 členný realizační tým:
1. Vedoucí řešitelského týmu
2. Projektový manažer
3. Architekt informačních systémů operačního řízení (OŘ)
4. Technický specialista GIS systémů
5. Technický specialista komunikačních technologií
6. Technický specialista systémů pro sledování vozidel
7. Technický specialista systémů pro mobilní zadávání dat o výjezdech
8. Technický specialista virtualizace
Blíže viz. zadávací dokumentace
VI.4) ODVOLACÍ ŘÍZENÍ
VI.4.1) Subjekt odpovědný za odvolací řízení
Úřední název:
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže
Poštovní adresa:
tř. Kpt. Jaroše 7
Obec:
Brno
PSČ:
604 55
Stát:
CZ
E-mail:
posta@compet.cz
Tel.:
+420 542167811
Internetová adresa (URL):
http://www.compet.cz
Fax:
+420 542167115

Subjekt odpovědný za mediační řízení (je-li to relevantní)
Úřední název:
Poštovní adresa:
Obec:
PSČ:
Stát:
E-mail:
Tel.:
Internetová adresa (URL):
Fax:

VI.4.2) Podání odvolání (vyplňte prosím bod VI.4.2 NEBO podle potřeby bod VI.4.3)
Přesné informace o lhůtách pro podání odvolání:
Podmínkou pro podání návrhu k ÚOHS je podání námitek k zadavateli, které je nutné doručit do 15 dnů ode dne, kdy se dodavatel dozvěděl o úkonu zadavatele, který napadá. Zadavatel je povinen námitky vyřídit do 10 dnů. Návrh je nutné doručit ÚOHS i zadavateli do 10 dnů od doručení rozhodnutí zadavatele o námitkách nebo do 25 dnů od odeslání námitek, pokud zadavatel o námitkách nerozhodl.

VI.4.3) Subjekt, u kterého lze získat informace o podání odvolání
Úřední název:
Poštovní adresa:
Obec:
PSČ:
Stát:
E-mail:
Tel.:
Internetová adresa (URL):
Fax:
VI.5) DATUM ODESLÁNÍ TOHOTO OZNÁMENÍ:
17/06/2014 (dd/mm/rrrr)

Aktuální seznam příloh


PŘÍLOHA A
DALŠÍ ADRESY A KONTAKTNÍ MÍSTA

I) ADRESY A KONTAKTNÍ MÍSTA, NA KTERÝCH LZE ZÍSKAT DALŠÍ INFORMACE

Úřední název:
Coworking Centrum s. r. o.
Identifikační číslo:
29287782
Poštovní adresa:
Lidická 77
Obec:
Brno
PSČ:
602 00
Stát:
Kontaktní místo:
Tel.:
K rukám:
E-mail:
zakazky@coworkingcentrum.cz
Fax:
Internetová adresa (URL):
http://www.coworkingcentrum.cz/

II) ADRESY A KONTAKTNÍ MÍSTA, NA KTERÝCH LZE ZÍSKAT ZADÁVACÍ DOKUMENTACI A DALŠÍ DOKUMENTY

Úřední název:
Coworking Centrum s. r. o.
Identifikační číslo:
29287782
Poštovní adresa:
Lidická 77
Obec:
Brno
PSČ:
602 00
Stát:
Kontaktní místo:
Tel.:
K rukám:
       
E-mail:
zakazky@coworkingcentrum.cz
Fax:
Internetová adresa (URL):
http://www.coworkingcentrum.cz/

III) ADRESY A KONTAKTNÍ MÍSTA, KAM JE TŘEBA ZASLAT NABÍDKY / ŽÁDOSTI O ÚČAST

Úřední název:
Identifikační číslo:
Poštovní adresa:
Obec:
PSČ:
Stát:
Kontaktní místo:
Tel.:
K rukám:
       
E-mail:
Fax:
Internetová adresa (URL):