Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce

Název formuláře Opravný interní formulář k veřejné zakázce



Zobrazení veřejné zakázky

Název, druh a popis předmětu
Název: Realizace úspor energie - ALBERTINUM Žamberk – Albertova vila, včetně rekonstrukce interiéru
Druh veřejné zakázky: Stavební práce
Stručný popis předmětu: Předmětem stavby je realizace úspor energie a rekonstrukce vnitřních prostor budovy.
V rámci realizace úspor energie dojde k zateplení obvodového zdiva (stěn přilehlých k zemině - soklu, zateplení stěn k nevytápěné půdě), sanaci a zateplení střešních konstrukcí vč. výměny střešní krytiny, zateplení stropních konstrukcí, výměně oken, vstupních dveří, výlezů na půdu, sanaci spodní stavby, úpravě povrchů (ošetření fasádních prvků a vyspravení a nátěr fasády). U této budovy se požaduje zachování a obnovení historického vzhledu. K tomuto objektu byl zpracován energetický posudek, ze kterého vyplývají navrhovaná opatření ke snížení energetické náročnosti.
Realizací rekonstrukce vnitřních prostor budovy dojde k odstranění nevyhovujícího stavebně technického stavu částí budovy s prošlou životností zejména vnitřních technických sítí (voda, odpady, elektroinstalace včetně IT, topný systém, rozvody tepla, vybavení) s dopadem na energetické úspory, zajištění bezbariérovosti vybudováním výtahu s citlivým zakomponováním do objektu bez zásadního narušení vzhledu, odstranění objevující se vlhkosti stavebních konstrukcí, odstranění nedostatečných hygienických podmínek lůžkové části pro pacienty a klienty, rovněž tak zázemí pro zaměstnance včetně sociálních zařízení, snížení počtu vícelůžkových pokojů (4 – 7 lůžkových), resp. vybudování max. 2 – 3 lůžkových pokojů v souladu s požadavky na zdravotní péči v ČR, zkvalitnění prostor pro terapeutickou práci s pacienty, vytvoření důstojných pracovních podmínek pro zaměstnance (sesterna, pracovny lékařů, sociální zařízení).
Místo plnění:
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na: prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.pardubickykraj.cz)
Kontakt: Administrátor veřejné zakázky - smluvní zástupce zadavatele:
Mgr. Ing. Robert Hebký, advokátní kancelář
Sídlo: Václava Řezáče 315, 434 01 Most
Tel: +420 777 895 514
E-mail: advokat@hebky.cz
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky: podlimitní
Druh zadávacího řízení: zjednodušené podlimitní řízení
Elektronické podpisy:

Zadávací dokumentace: neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace: žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení: bez výzvy v E-ZAK
Datum předložení nabídky: 02.05.2022 10:00
Datum zahájení: 06.04.2022 13:00
Důvěrné informace:
Informace o zadání zakázky: