Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce

Název formuláře Opravný interní formulář k veřejné zakázce



Zobrazení veřejné zakázky

Název, druh a popis předmětu
Název: Speciální MŠ, ZŠ a prakt. Škola Pardubice – Integrační centrum a modernizace odborných učeben
Druh veřejné zakázky: Stavební práce
Stručný popis předmětu: Předmětem realizace je výstavba integračního centra pracovní a pohybové rehabilitace. Jedná se o třípodlažní objekt s částečně pochozístřechou v úrovni 3. NP., kde budou umístěny záhony pro pěstování zeleniny a včelstvo. Objekt bude se stávající budovou propojen spojovacím krčkem. V objektu budou umístěny prostory pro vzdělávání a praxi v okruhu každodenních úkonů od základních pohybů v pohybové rehabilitační tělocvičně, přes ergoterapeutickou dílnu po domácí práce ve cvičném bytě, rehabilitaci pomocí hudby a drobného pěstování. Objekt bude umístěn v místě stávajícího objektu dílen (demolice řešena v rámci této veřejné zakázky), který dnes využívá SPŠE a VOŠ Pardubice jako dlouhodobý sklad. Součástí realizace bude také modernizace stávajících odborných učeben pro multisenzoriální stimulaci a rehabilitaci a učebny cvičné kuchyně pro praktické vyučování – cvičná kuchyň pro vozíčkáře. U stávajících učeben budou provedeny stavební úpravy spočívající ve vybourání stávajících příček a umístění příček nových, úpravě podlah, podhledů, dveří, rozvodů apod.
Zadavatel upozorňuje, že stavební práce musí být prováděny s ohledem na provozní možnosti zařízení, po dohodě s uživatelem.
Zakázka bude realizována za účasti finanční podpory z Integrovaného regionálního operačního programu (IROP) -výzva č. 86
V rámci zakázky je dodávka interiérového nábytku. Ve výkresové části projektové dokumentaci jsou uvedeny i prvky, které nejsou součástí této dodávky. Platné jsou jen ty uvedené ve výkazu výměr.
CPV 45214200-2 Stavební úpravy školních budov
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na: prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.pardubickykraj.cz)
Kontakt: Administrátor zakázky:
Mgr. Ing. Robert Hebký, advokátní kancelář
Václava Řezáče 315, 434 01 Most
+420 777 895 514
email: advokat@hebky.cz
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky: podlimitní
Druh zadávacího řízení: zjednodušené podlimitní řízení
Elektronické podpisy:

Zadávací dokumentace: neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace: žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení: bez výzvy v E-ZAK
Datum předložení nabídky: 01.02.2021 10:00
Datum zahájení: 11.01.2021 10:00
Důvěrné informace:
Informace o zadání zakázky: