Formulář 01 - Oznámení předběžných informací

Název formuláře Oznámení předběžných informací
Evidenční číslo formuláře ve Věstníku VZ: 7301011077102


Směrnice 2004/18/ES

ODDÍL I: VEŘEJNÝ ZADAVATEL

I.1) NÁZEV, ADRESA A KONTAKTNÍ MÍSTA
Úřední název:
Pardubický kraj
Identifiakční číslo:
70892822
Poštovní adresa:
Komenského náměstí 125
Obec:
Pardubice
PSČ:
532 11
Stát:
CZ
Kontaktní místo:
Tel.:
+420 466026294
K rukám:
Mgr. Michaela Mocková
       
E-mail:
michaela.mockova@pardubickykraj.cz
Fax:
Internetové adresy (jsou-li k dispozici)
Obecná adresa veřejného zadavatele (URL):
http://www.pardubickykraj.cz/
Adresa profilu kupujícího (URL):
https://zakazky.pardubickykraj.cz
Další informace lze získat:
 

I.2) DRUH VEŘEJNÉHO ZADAVATELE
 
 

I.3) HLAVNÍ PŘEDMĚT ČINNOSTI

I.4) ZADÁNÍ ZAKÁZKY JMÉNEM JINÝCH VEŘEJNÝCH ZADAVATELŮ
Veřejný zadavatel zadává zakázky jménem jiných veřejných zadavatelů
(pokud ano, další informace o těchto veřejných zadavatelích je možno uvést v příloze A)

ODDÍL II.A: PŘEDMĚT ZAKÁZKY - STAVEBNÍ PRÁCE

II.1) NÁZEV PŘIDĚLENÝ ZAKÁZCE VEŘEJNÝM ZADAVATELEM
 
II.2) DRUH ZAKÁZKY A MÍSTO PROVEDENÍ STAVEBNÍCH PRACÍ
Hlavní místo plnění:
Kód NUTS Kód NUTS
Kód NUTS Kód NUTS
 
II.3) INFORMACE O RÁMCOVÉ SMLOUVĚ
Oznámení se týká uzavření rámcové smlouvy
 
II.4) STRUČNÝ POPIS PŘEDMĚTU A ROZSAHU STAVEBNÍCH PRACÍ
(je-li známo, pouze číselné údaje) uveďte předpokládanou hodnotu bez DPH:
Měna:
nebo
rozsah: mezi
a
Měna:
 
Části zakázky (pro údaje o částech zakázky použijte přílohu B tolikrát, kolik je částí zakázky)
Rozdělení zakázky na části:
 
 
 
II.5) SPOLEČNÝ SLOVNÍK PRO VEŘEJNÉ ZAKÁZKY (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
 
Další předměty
 
 
 
 
 
II.6) PŘEDPOKLÁDANÉ DATUM ZAHÁJENÍ ZADÁVACÍHO ŘÍZENÍ A DOBA TRVÁNÍ ZAKÁZKY
Předpokládané datum zahájení zadávacího řízení (je-li známo)
(dd/mm/rrrr)
Doba trvání v měsících:
nebo dnech:
(ode dne zadání zakázky)
nebo Předpokládané datum (je-li známo)
     
zahájení stavebních prací
(dd/mm/rrrr)  
dokončení stavebních prací
(dd/mm/rrrr)  
 
II.7) INFORMACE O DOHODĚ O VEŘEJNÝCH ZAKÁZKÁCH (GPA)
Na zakázku se vztahuje Dohoda o veřejných zakázkách (GPA)
 
 
II.8) DALŠÍ INFORMACE (je-li to relevantní)

ODDÍL II.B: PŘEDMĚT ZAKÁZKY - DODÁVKY NEBO SLUŽBY

II.1) NÁZEV PŘIDĚLENÝ ZAKÁZCE VEŘEJNÝM ZADAVATELEM
eHealth - elektronizace zdravotnictví Pardubického kraje
 
II.2) DRUH ZAKÁZKY A MÍSTO DODÁVKY NEBO PLNĚNÍ
(vyberte pouze jednu kategorii - dodávky nebo služby - která nejlépe odpovídá konkrétnímu předmětu zakázky nebo nákupu(ů))
Kategorie služeb: č. (pro kategorie služeb viz příloha C1)
Hlavní místo plnění nebo dodání:
Pardubický kraj
Kód NUTS
CZ053
Kód NUTS
Kód NUTS
Kód NUTS
 
II.3) INFORMACE O RÁMCOVÉ SMLOUVĚ
Oznámení se týká uzavření rámcové smlouvy:
 
II.4) STRUČNÝ POPIS PŘEDMĚTU A ROZSAHU ČI HODNOTY DODÁVEK NEBO SLUŽEB (pro každou kategorii služeb)
Modernizace a rozšíření nemocničních informačních systémů (NIS), laboratorních informačních systémů (LIS), implementace elektronického podpisu v rámci zavedení E-receptu, logistika léků a zdravotnického materiálu a v jednom případě se jedná o modernizaci RDG, nepřímá digitalizace.
(je-li známo, pouze číselné údaje) uveďte předpokládanou hodnotu bez DPH:
5 900 000
Měna:
CZK
 
nebo rozsah: mezi
a
 
 
 
Měna:
 
Části zakázky (pro údaje o částech zakázky použijte přílohu B tolikrát, kolik je částí zakázky)
Rozdělení zakázky na části:
 
 
 
II.5) SPOLEČNÝ SLOVNÍK PRO VEŘEJNÉ ZAKÁZKY (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
48820000-2
 
Další předměty
33197000-7
48814000-7
30232000-4
72700000-7
 
 
 
 
 
II.6) PŘEDPOKLÁDANÉ DATUM ZAHÁJENÍ ZADÁVACÍHO ŘÍZENÍ (je-li známo)
(dd/mm/rrrr)
 
II.7) INFORMACE O DOHODĚ O VEŘEJNÝCH ZAKÁZKÁCH (GPA)
Na zakázku se vztahuje dohoda o veřejných zakázkách (GPA)
 
 
II.8) DALŠÍ INFORMACE (je-li to relevantní)
Odůvodnění účelnosti veřejné zakázky dle § 86 z. č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách:
Část 1
a)Potřeby, které mají být naplněny: Pardubický kraj realizuje projekt "eHealth – elektronizace zdravotnictví Pardubického kraje". V rámci tohoto projektu provede modernizaci stávajících zdravotnických ICT technologií, nákup potřebného technického vybavení, modernizaci a optimalizaci léčebných procesů a režimů, implementaci zaručeného elektronického podpisu v rámci projektu na zavedení E-receptu a pořídí nemocniční informační systémy (NIS).
b)Předmět: Logistika léků a zdravotnického materiálu s možností on-line výdeje na pacienta, zajištění komunikace mezi NIS a PACS, implementace zaručeného elektronického podpisu v rámci projektu na zavedení E-receptu.
c)Vzájemný vztah předmětu a potřeb: Realizace projektu zajistí vyšší bezpečnost pacientů, efektivnější sledování a vyhodnocování nákladů, úspory v oblasti zdravotnictví, rozvoj moderních technologií v oblasti zdravotnictví. Zabezpečení potřebných technologií pro další rozvoj nemocničního informačního systému (NIS) v oblasti logistických procesů, elektronické zdravotní dokumentace.
d)Předpokládaný termín splnění: Realizace implementací a dodávka vybavení se předpokládá do října roku 2014.
Část 2
a)Potřeby, které mají být naplněny: Modernizace RTG OLU Jevíčko vychází ze zadání výzvy č. 19 a naplňuje její cíle jak v oblasti rozvoje moderních technologií ICT a bezpečného přístupu ke zdravotnickým datům, tak v oblasti elektronizace procesů zdravotnických zařízení, archivace elektronické zdravotnické dokumentace a budování bezpečných úložišť.
b)Předmět: Pro vzájemnou komunikaci zdravotnických zařízení v oblasti obrazové zdravotnické dokumentace lze zavést systém ePACS a ReDiMed, čímž bude zajištěna bezpečná výměna snímků v rámci sítě zdravotnických zařízení provozujících tento systém. Tato technologie opět plní požadavky výzvy v oblasti elektronizace procesů zdravotnických zařízení. Navrhované řešení zefektivní, urychlí a hlavně zabezpečí komunikace a naplní tak požadavky na elektronizaci procesů v oblasti vzdálených popisů.
c)Vzájemný vztah předmětu a potřeb: Projekt v rámci zdravotnických příspěvkových organizací Pardubického kraje umožní přesnější a rychlejší stanovení diagnózy v případě pořizování elektronických snímků. Zajistí legislativní povinnosti a zefektivní zdravotnické procesy. Zjednoduší a zajistí vyšší bezpečnost ukládaných zdravotnických dat a jejich archivaci.
d)Předpokládaný termín splnění: Realizace implementací a dodávka vybavení se předpokládá do října roku 2014.
Část 3
a)Potřeby, které mají být naplněny: Pardubický kraj realizuje projekt "eHealth – elektronizace zdravotnictví Pardubického kraje". V rámci tohoto projektu provede modernizaci stávajících zdravotnických ICT technologií, nákup potřebného technického vybavení, modernizaci a optimalizaci léčebných procesů a režimů, implementaci zaručeného elektronického podpisu v rámci projektu na zavedení E-receptu a modernizaci a rozšíření stávajícího NIS.
b)Předmět: Rozvoj moderních technologií ve zdravotnictví, efektivnost při sledování a vyhodnocování nákladů na zdravotní péči,
c)Vzájemný vztah předmětu a potřeb: Projekt zajistí legislativní povinnosti a zefektivní zdravotnické procesy.
Modernizace a rozšíření NIS zajistí jeho provoz s výhledem na 10 až 12 let, díky moderním technologiím a postupům násobné zvýšení průkaznosti, bezpečnosti a ochrany pacientských dat, využití systému s definovanými pracovními procesy podporující akreditační procesy nemocnice, optimalizace vykazování zdravotní péče, zavedení kontrolních mechanismů v oblasti hospodaření s léky a zdravotnickým materiálem.
Řešení EZD přináší finanční úspory celého procesu správy dokumentů (úspory z pohledu prostor, obsluhy a souvisejících nákladů, sjednocení procesu správy obecných dokumentů s dokumenty typu zdravotnická dokumentace, využití investice realizací spisové služby, která je součástí řešení), vyřešení procesů správy zdravotnické dokumentace (skartační řízení apod.), možnost zařazení skenované (původně papírové) dokumentace, která vznikla mimo zdravotnické zařízení, finanční úspory provozních nákladů na tisk zdravotnické dokumentace (snížení spotřeby papírů, tonerů, náplní, prodloužení životnosti tiskáren), kompatibilita řešení se systémem eGovermet (předávání zdravotnické dokumentace důvěryhodným způsobem ISDS), zavedení standardů práce se zdravotnickou dokumentací uvnitř zdravotnického zařízení (jednotné směrnice vytváření zdravotnické dokumentace s vazbou na akreditační standardy, možnost kontroly a vyhodnocování plnění vnitřních směrnic práce se zdravotnickou dokumentací). Řešení eReceptu přináší dodržení podmínek legislativy, zjednodušení procesu ordinace léků, elektronická preskripce zvyšuje pravděpodobnost záchytu receptu v nemocničních lékárnách.
d)Předpokládaný termín splnění: Realizace implementací a dodávka vybavení se předpokládá do října roku 2014.
Část 4
a)Potřeby, které mají být naplněny: Pardubický kraj realizuje projekt "eHealth – elektronizace zdravotnictví Pardubického kraje". V rámci tohoto projektu provede modernizaci stávajících zdravotnických ICT technologií, nákup potřebného technického vybavení, modernizaci a optimalizaci léčebných procesů a režimů, implementaci zaručeného elektronického podpisu v rámci projektu na zavedení E-receptu v laboratorním informačním systému a pořídí nemocniční informační systémy (NIS).
b)Předmět: Rozvoj moderních technologií ve zdravotnictví, efektivnost při sledování a vyhodnocování nákladů na zdravotní péči.
c)Vzájemný vztah předmětu a potřeb: Záměrem tohoto projektu je pořízení komplexního nemocničního informačního systému (NIS). Tento systém by měl nahradit stávající drobná izolovaná SW vybavení.
Požadavky na systém:
• Zajištění administrativy zdravotnického zařízení, výkaznictví pro zdravotní pojišťovny a statistiky.
• Vedení pacientské dokumentace elektronickými prostředky včetně speciálních funkcí pro vedení sesterské dokumentace.
• Náhrada papírové dokumentace v oblasti preskripce elektronickým způsobem za využití elektronického podpisu.
• Zajištění legislativní povinnosti elektronické komunikace se SÚKL.
• Sjednocení aplikací na podporu stravování pacientů i zaměstnanců.
Záměr pořízení NIS vyplývá ze zvyšujících se požadavků na bezpečnost vložených citlivých pacientských dat, k jejichž ochraně zavazují zdravotnická zařízení zákony a předpisy.
d)Předpokládaný termín splnění: Realizace implementací a dodávka vybavení se předpokládá do října roku 2014.
-------------------------------------- (použijte tento oddíl tolikrát, kolikrát bude třeba --------------------------------------
- ale nesměšujte dodávky a služby v části II.2)


ODDÍL III: PRÁVNÍ, EKONOMICKÉ, FINANČNÍ A TECHNICKÉ INFORMACE

III.1) PODMÍNKY VZTAHUJÍCÍ SE K ZAKÁZCE
III.1.1) Hlavní podmínky financování a platební podmínky, případně odkaz na příslušná ustanovení, která tyto podmínky upravují: (je-li známo, informace uveďte pouze v případě zakázek na stavební práce)
 
III.2) PODMÍNKY ÚČASTI
III.2.1) Informace o vyhrazených zakázkách (je-li to relevantní)

ODDÍL VI: DOPLŇUJÍCÍ INFORMACE

VI.1) INFORMACE O FINANCOVÁNÍ Z PROSTŘEDKŮ EVROPSKÉ UNIE
Zakázka se vztahuje k projektu a/nebo programu financovanéu z prostředků Evropské unie
 
(pokud ano) uveďte odkaz na tyto projekty a/nebo programy:
Integrovaný operační program (IOP), prioritní osa 2. Zavádění ICT v územní veřejné správě, oblast podpory 2.1 Zavádění ICT v územní veřejné správě.
 
VI.2) DALŠÍ INFORMACE (je-li to relevantní):
 
VI.3) INFORMACE O OBECNÉM PRÁVNÍM RÁMCI
Internetové stránky veřejné správy, kde lze získat informace
Daňové právní předpisy:
Právní předpisy týkající se ochrany životního prostředí:
Ochrana zaměstnanců a pracovní podmínky:
Další údaje o úřadech, kde lze získat informace o daních, ochraně životního prostředí, ochraně zaměstnanců a o pracovních podmínkách, vyplňte prosím v příloze A.II-IV (je-li to relevantní)
VI.4) DATUM ODESLÁNÍ TOHOTO OZNÁMENÍ:
19/12/2013 (dd/mm/rrrr)

Aktuální seznam příloh


PŘÍLOHA B
INFORMACE O ČÁSTECH ZAKÁZKY

Tato příloha se vztahuje k
NÁZEV PŘIDĚLENÝ ZAKÁZCE VEŘEJNÝM ZADAVATELEM
ČÁST ZAKÁZKY č.
1
NÁZEV
eHealth - elektronizace zdravotnictví Pardubického kraje - Vysokomýtská nemocnice
1) STRUČNÝ POPIS
Logistika léků a zdravotnického materiálu, kompatibilita mezi systémy NIS a PACS. Implementace zaručeného elektronického podpisu v rámci projektu na zavedení E-receptu.
2) SPOLEČNÝ SLOVNÍK PRO VEŘEJNÉ ZAKÁZKY (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
33197000-7
 
Další předměty
72700000-7
30232000-4
 
 
 
 
3) MNOŽSTVÍ NEBO ROZSAH
(je-li známo, pouze číselné údaje) uveďte předpokládanou hodnotu bez DPH:
330 500
Měna:
CZK
nebo rozsah:
         
mezi
a
Měna:
4) ÚDAJ O ODLIŠNÉM DATU ZAHÁJENÍ ZADÁVACÍHO ŘÍZENÍ A/NEBO DOBĚ TRVÁNÍ ZAKÁZKY (je-li to relevantní)
Předpokládané datum zahájení zadávacího řízení (je-li známo):
(dd/mm/rrrr)
Doba trvání v měsících:
nebo dnech:
(ode dne zadání zakázky)
nebo Předpokládané datum (je-li známo)
 
zahájení stavebních prací
(dd/mm/rrrr)
dokončení stavebních prací
(dd/mm/rrrr)
5) DALŠÍ INFORMACE O ČÁSTECH ZAKÁZKY
-------------------------------------- (použijte tuto přílohu tolikrát, kolik je částí zakázky) --------------------------------------

PŘÍLOHA B
INFORMACE O ČÁSTECH ZAKÁZKY

Tato příloha se vztahuje k
NÁZEV PŘIDĚLENÝ ZAKÁZCE VEŘEJNÝM ZADAVATELEM
ČÁST ZAKÁZKY č.
2
NÁZEV
eHealth - elektronizace zdravotnictví Pardubického kraje - Odborný léčebný ústav Jevíčko
1) STRUČNÝ POPIS
Modernizace RDG, nepřímá digitalizace obrazové zdravotnické dokumentace, bezpečná výměna snímků a jejich archivace. Implementace zaručeného elektronického podpisu v rámci projektu na zavedení E-receptu a do procesů v laboratorním komplementu.
2) SPOLEČNÝ SLOVNÍK PRO VEŘEJNÉ ZAKÁZKY (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
33100000-1
 
Další předměty
48814000-7
33197000-7
48800000-6
 
 
 
 
3) MNOŽSTVÍ NEBO ROZSAH
(je-li známo, pouze číselné údaje) uveďte předpokládanou hodnotu bez DPH:
2 600 000
Měna:
CZK
nebo rozsah:
         
mezi
a
Měna:
4) ÚDAJ O ODLIŠNÉM DATU ZAHÁJENÍ ZADÁVACÍHO ŘÍZENÍ A/NEBO DOBĚ TRVÁNÍ ZAKÁZKY (je-li to relevantní)
Předpokládané datum zahájení zadávacího řízení (je-li známo):
(dd/mm/rrrr)
Doba trvání v měsících:
nebo dnech:
(ode dne zadání zakázky)
nebo Předpokládané datum (je-li známo)
 
zahájení stavebních prací
(dd/mm/rrrr)
dokončení stavebních prací
(dd/mm/rrrr)
5) DALŠÍ INFORMACE O ČÁSTECH ZAKÁZKY
-------------------------------------- (použijte tuto přílohu tolikrát, kolik je částí zakázky) --------------------------------------

PŘÍLOHA B
INFORMACE O ČÁSTECH ZAKÁZKY

Tato příloha se vztahuje k
NÁZEV PŘIDĚLENÝ ZAKÁZCE VEŘEJNÝM ZADAVATELEM
ČÁST ZAKÁZKY č.
3
NÁZEV
eHealth - elektronizace zdravotnictví Pardubického kraje - Odborný léčebný ústav Albertinum Žamberk
1) STRUČNÝ POPIS
Implementace zaručeného elektronického podpisu v rámci projektu na zavedení E-receptu. Modernizace nemocničního informačního systému (NIS), rozšíření o další podporu pro vedení pacientské dokumentace.
2) SPOLEČNÝ SLOVNÍK PRO VEŘEJNÉ ZAKÁZKY (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
33197000-7
 
Další předměty
48820000-2
30232000-4
48620000-0
30230000-0
 
 
 
 
3) MNOŽSTVÍ NEBO ROZSAH
(je-li známo, pouze číselné údaje) uveďte předpokládanou hodnotu bez DPH:
1 490 000
Měna:
CZK
nebo rozsah:
         
mezi
a
Měna:
4) ÚDAJ O ODLIŠNÉM DATU ZAHÁJENÍ ZADÁVACÍHO ŘÍZENÍ A/NEBO DOBĚ TRVÁNÍ ZAKÁZKY (je-li to relevantní)
Předpokládané datum zahájení zadávacího řízení (je-li známo):
(dd/mm/rrrr)
Doba trvání v měsících:
nebo dnech:
(ode dne zadání zakázky)
nebo Předpokládané datum (je-li známo)
 
zahájení stavebních prací
(dd/mm/rrrr)
dokončení stavebních prací
(dd/mm/rrrr)
5) DALŠÍ INFORMACE O ČÁSTECH ZAKÁZKY
-------------------------------------- (použijte tuto přílohu tolikrát, kolik je částí zakázky) --------------------------------------

PŘÍLOHA B
INFORMACE O ČÁSTECH ZAKÁZKY

Tato příloha se vztahuje k
NÁZEV PŘIDĚLENÝ ZAKÁZCE VEŘEJNÝM ZADAVATELEM
ČÁST ZAKÁZKY č.
4
NÁZEV
eHealth - elektronizace zdravotnictví Pardubického kraje - Nemocnice následné péče Moravská Třebová
1) STRUČNÝ POPIS
Modernizace nemocničního informačního systému (NIS). Modernizace laboratorního informačního systému.
2) SPOLEČNÝ SLOVNÍK PRO VEŘEJNÉ ZAKÁZKY (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
48814000-7
 
Další předměty
48814100-8
48814200-9
33197000-7
48814400-1
 
 
 
 
3) MNOŽSTVÍ NEBO ROZSAH
(je-li známo, pouze číselné údaje) uveďte předpokládanou hodnotu bez DPH:
1 570 000
Měna:
CZK
nebo rozsah:
         
mezi
a
Měna:
4) ÚDAJ O ODLIŠNÉM DATU ZAHÁJENÍ ZADÁVACÍHO ŘÍZENÍ A/NEBO DOBĚ TRVÁNÍ ZAKÁZKY (je-li to relevantní)
Předpokládané datum zahájení zadávacího řízení (je-li známo):
(dd/mm/rrrr)
Doba trvání v měsících:
nebo dnech:
(ode dne zadání zakázky)
nebo Předpokládané datum (je-li známo)
 
zahájení stavebních prací
(dd/mm/rrrr)
dokončení stavebních prací
(dd/mm/rrrr)
5) DALŠÍ INFORMACE O ČÁSTECH ZAKÁZKY
-------------------------------------- (použijte tuto přílohu tolikrát, kolik je částí zakázky) --------------------------------------