obsah
|
zápatí
Pardubický kraj
www.ezak.cz
navigace
|
zápatí
hlavní stránka
»
veřejné zakázky
»
VOŠ a SŠ zdravotnická a sociální Ústí nad Orlicí - výměna otvorových výplní
»
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Bezpečnostní upozornění
x
Blíží se konec Vašeho sezení. Pokud neprovedete v následující minutě žádnou akci, budete automaticky odhlášen(a).
x
x
x
Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Název formuláře
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Zobrazení veřejné zakázky
Název, druh a popis předmětu
Název:
VOŠ a SŠ zdravotnická a sociální Ústí nad Orlicí - výměna otvorových výplní
Druh veřejné zakázky:
Stavební práce
Stručný popis předmětu:
Předmětem stavebních prací je výměna dožilých konstrukčních prvků, které jsou dnes za hranicí své životnosti. Otvorové výplně jsou původní, některá okna již není možné otevřít, což komplikuje větrání místností a ohrožují bezpečnost uživatelů. Zároveň dochází ke značným tepelným únikům. Realizací akce dojde ke snížení energetické náročnosti budovy a k prodloužení životnosti celého objektu.
Výplně otvorů jsou téměř všechny původní nevyhovující současným tepelně-technickým požadavkům. Proto budou v rámci navrhovaných stavebních úprav vyměněny za nové plastové s izolačním dvojsklem. Hlavní vstupní dveře budou vyměněny za nové dřevěné dveře. Členění výplní otvorů bude zachováno dle současného vzhledu. Okna v kmenových učebnách a v počítačové učebně budou doplněna žaluziemi nebo roletami ve vodících lištách. Součástí stavebních úprav bude i nové oplechování parapetů.
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
Krajský úřad Pardubického kraje
Komenského nám. 125
532 11 Pardubice
osobní doručování:
Podatelna krajského úřadu, prostory Czech POINT
Pardubice, Komenského náměstí 120
Kontakt:
Ing. Petr Mareš
telefon: +420 466 026 450
petr.mares@pardubickykraj.cz
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky:
VZ malého rozsahu
Druh zadávacího řízení:
VZMR s uveřejněním výzvy
Elektronické podpisy:
umožnit dodavatelům odesílat zadavateli zprávy (námitky apod.)
vyžadovat od dodavatelů elektronický podpis při komunikaci
vyžadovat od zadavatele elektronický podpis při komunikaci
Zadávací dokumentace:
neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace:
žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení:
dle interních předpisů
Datum předložení nabídky:
24.10.2018 09:00
Datum zahájení:
24.09.2018 16:00
Důvěrné informace:
skrýt seznam účastníků na Profilu (vybraný dodavatel bude uveden)
Informace o zadání zakázky:
skrýt informace o výsledku zakázky na Profilu (blok Plnění smlouvy)
navigace
|
obsah
2006 – 2024 © Pardubický kraj
Prohlášení o přístupnosti
Cookies
Manuály
QCM - o software