obsah
|
zápatí
Pardubický kraj
www.ezak.cz
navigace
|
zápatí
hlavní stránka
»
předběžná oznámení
»
Zhotovení projektové dokumentace na stavbu Zámek Pardubice - využití a obnova zámeckých exteriérů a interiérů čp. 1 a čp. 2, včetně výkonu autorského dozoru projektanta
»
Oznámení předběžných informací
Bezpečnostní upozornění
x
Blíží se konec Vašeho sezení. Pokud neprovedete v následující minutě žádnou akci, budete automaticky odhlášen(a).
x
x
x
Formulář 01 - Oznámení předběžných informací
Název formuláře
Oznámení předběžných informací
Evidenční číslo formuláře ve Věstníku VZ:
7601011038061
Směrnice 2004/18/ES
ODDÍL I: VEŘEJNÝ ZADAVATEL
I.1) NÁZEV, ADRESA A KONTAKTNÍ MÍSTA
Úřední název:
Pardubický kraj
Identifiakční číslo:
70892822
Poštovní adresa:
Komenského náměstí 125
Obec:
Pardubice
PSČ:
532 11
Stát:
CZ
Kontaktní místo:
Tel.:
+420 466026450
K rukám:
Ing. Petr Mareš
E-mail:
petr.mares@pardubickykraj.cz
Fax:
Internetové adresy (jsou-li k dispozici)
Obecná adresa veřejného zadavatele (URL):
http://www.pardubickykraj.cz/
Adresa profilu kupujícího (URL):
https://zakazky.pardubickykraj.cz
Další informace lze získat:
na výše uvedených kontaktních místech
jinde: vyplňte prosím přílohu A.I
I.2) DRUH VEŘEJNÉHO ZADAVATELE
Ministerstvo nebo jiný celostátní či federální orgán
včetně jejich organizačních složek
Celostátní či federální úřad/agentura
Regionální či místní orgán
Regionální či místní úřad/agentura
Veřejnoprávní instituce
Evropská instituce/agentura nebo mezinárodní
organizace
Jiný (prosím upřesněte):
I.3) HLAVNÍ PŘEDMĚT ČINNOSTI
Služby pro širokou veřejnost
Obrana
Veřejný pořádek a bezpečnost
Životní prostředí
Hospodářské a finanční záležitosti
Zdravotnictví
Bydlení a občanská vybavenost
Sociální služby
Rekreace, kultura a náboženství
Školství
Jiný (prosím upřesněte):
I.4) ZADÁNÍ ZAKÁZKY JMÉNEM JINÝCH VEŘEJNÝCH ZADAVATELŮ
Veřejný zadavatel zadává zakázky jménem jiných veřejných zadavatelů
ano
ne
(pokud ano, další informace o těchto veřejných zadavatelích je možno uvést v příloze A)
ODDÍL II.A: PŘEDMĚT ZAKÁZKY - STAVEBNÍ PRÁCE
II.1) NÁZEV PŘIDĚLENÝ ZAKÁZCE VEŘEJNÝM ZADAVATELEM
II.2) DRUH ZAKÁZKY A MÍSTO PROVEDENÍ STAVEBNÍCH PRACÍ
Hlavní místo plnění:
Kód NUTS
Kód NUTS
Kód NUTS
Kód NUTS
II.3) INFORMACE O RÁMCOVÉ SMLOUVĚ
Oznámení se týká uzavření rámcové smlouvy
ano
ne
II.4) STRUČNÝ POPIS PŘEDMĚTU A ROZSAHU STAVEBNÍCH PRACÍ
(je-li známo, pouze číselné údaje) uveďte předpokládanou hodnotu bez DPH:
Měna:
nebo
rozsah: mezi
a
Měna:
Části zakázky
(pro údaje o částech zakázky použijte přílohu B tolikrát, kolik je částí zakázky)
Rozdělení zakázky na části:
ano
ne
II.5) SPOLEČNÝ SLOVNÍK PRO VEŘEJNÉ ZAKÁZKY (CPV)
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
Další předměty
II.6) PŘEDPOKLÁDANÉ DATUM ZAHÁJENÍ ZADÁVACÍHO ŘÍZENÍ A DOBA TRVÁNÍ ZAKÁZKY
Předpokládané datum zahájení zadávacího řízení (je-li známo)
(dd/mm/rrrr)
Doba trvání v měsících:
nebo dnech:
(ode dne zadání zakázky)
nebo Předpokládané datum (je-li známo)
zahájení stavebních prací
(dd/mm/rrrr)
dokončení stavebních prací
(dd/mm/rrrr)
II.7) INFORMACE O DOHODĚ O VEŘEJNÝCH ZAKÁZKÁCH (GPA)
Na zakázku se vztahuje Dohoda o veřejných zakázkách (GPA)
ano
ne
II.8) DALŠÍ INFORMACE (je-li to relevantní)
ODDÍL II.B: PŘEDMĚT ZAKÁZKY - DODÁVKY NEBO SLUŽBY
II.1) NÁZEV PŘIDĚLENÝ ZAKÁZCE VEŘEJNÝM ZADAVATELEM
Zhotovení projektové dokumentace na stavbu Zámek Pardubice - využití a obnova zámeckých exteriérů a interiérů čp. 1 a čp. 2, včetně výkonu autorského dozoru projektanta
II.2) DRUH ZAKÁZKY A MÍSTO DODÁVKY NEBO PLNĚNÍ
(vyberte pouze jednu kategorii - dodávky nebo služby - která nejlépe odpovídá konkrétnímu předmětu zakázky nebo nákupu(ů))
Dodávky
Služby
Kategorie služeb:
č.
12
(pro kategorie služeb viz příloha C1)
Hlavní místo plnění nebo dodání:
do sídla zadavatele
Kód NUTS
CZ053
Kód NUTS
Kód NUTS
Kód NUTS
II.3) INFORMACE O RÁMCOVÉ SMLOUVĚ
Oznámení se týká uzavření rámcové smlouvy:
ano
ne
II.4) STRUČNÝ POPIS PŘEDMĚTU A ROZSAHU ČI HODNOTY DODÁVEK NEBO SLUŽEB (pro každou kategorii služeb)
Vypracování projektové dokumentace pro výše uvedenou stavbu v rozsahu dle zákona č. 183/2006 Sb. o územním plánování a stavebním řádu ve znění pozdějších předpisů a prováděcích vyhlášek a zákona upravujícího zadávání veřejných zakázek a prováděcích vyhlášek platných v době dokončení projektových prací, CPV 71322000-1.
Projektová dokumentace bude zpracována na stavbu "Zámek Pardubice - využití a obnova zámeckých exteriérů a interiérů čp. 1 a čp. 2".
Předmětem zakázky je i poskytování služeb autorského dozoru podle ustanovení § 152 odst. 4 stavebního zákona a jeho prováděcích předpisů nad souladem zhotovované stavby s ověřenou projektovou dokumentací při zhotovování stavby, CPV 71251000-2.
(je-li známo, pouze číselné údaje) uveďte předpokládanou hodnotu bez DPH:
Měna:
nebo rozsah: mezi
a
Měna:
Části zakázky
(pro údaje o částech zakázky použijte přílohu B tolikrát, kolik je částí zakázky)
Rozdělení zakázky na části:
ano
ne
II.5) SPOLEČNÝ SLOVNÍK PRO VEŘEJNÉ ZAKÁZKY (CPV)
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
71322000-1
Další předměty
71251000-2
II.6) PŘEDPOKLÁDANÉ DATUM ZAHÁJENÍ ZADÁVACÍHO ŘÍZENÍ (je-li známo)
(dd/mm/rrrr)
II.7) INFORMACE O DOHODĚ O VEŘEJNÝCH ZAKÁZKÁCH (GPA)
Na zakázku se vztahuje dohoda o veřejných zakázkách (GPA)
ano
ne
II.8) DALŠÍ INFORMACE (je-li to relevantní)
Odůvodnění účelnosti:
a) popis potřeb, které mají být splněním veřejné zakázky naplněny:
Realizací veřejné zakázky dojde ke zpracování projektové dokumentace potřebné pro zadání stavby a vydání stavebního povolení.
b) popis předmětu veřejné zakázky:
Jedná se o Zhotovení projektové dokumentace na stavbu "Zámek Pardubice - využití a obnova zámeckých exteriérů a interiérů čp. 1 a čp. 2", včetně výkonu autorského dozoru projektanta.
c) vzájemný vztah předmětu veřejné zakázky a potřeb zadavatele:
Po zhotovení a předání projektové dokumentace požádá zadavatel o vydání stavebního povolení a dále bude moci zadavatel vypsat výběrové řízení na zhotovitele stavby. Zadavatel uzavře smlouvu o poskytování služeb na výkon autorského dozoru projektanta při realizaci stavby.
d) předpokládaný termín splnění veřejné zakázky:
Předpokládaný termín ukončení realizace předmětu veřejné zakázky prosinec 2022
-------------------------------------- (použijte tento oddíl tolikrát, kolikrát bude třeba --------------------------------------
- ale nesměšujte dodávky a služby v části II.2)
ODDÍL III: PRÁVNÍ, EKONOMICKÉ, FINANČNÍ A TECHNICKÉ INFORMACE
III.1) PODMÍNKY VZTAHUJÍCÍ SE K ZAKÁZCE
III.1.1) Hlavní podmínky financování a platební podmínky, případně odkaz na příslušná ustanovení, která tyto podmínky upravují: (je-li známo, informace uveďte pouze v případě zakázek na stavební práce)
III.2) PODMÍNKY ÚČASTI
III.2.1) Informace o vyhrazených zakázkách (je-li to relevantní)
Tato zakázka je vyhrazena chráněným dílnám
Plnění této zakázky je vyhrazeno v rámci programu chráněných zaměstnání
ODDÍL VI: DOPLŇUJÍCÍ INFORMACE
VI.1) INFORMACE O FINANCOVÁNÍ Z PROSTŘEDKŮ EVROPSKÉ UNIE
Zakázka se vztahuje k projektu a/nebo programu financovanéu z prostředků Evropské unie
ano
ne
(pokud ano) uveďte odkaz na tyto projekty a/nebo programy:
IROP
VI.2) DALŠÍ INFORMACE (je-li to relevantní):
VI.3) INFORMACE O OBECNÉM PRÁVNÍM RÁMCI
Internetové stránky veřejné správy, kde lze získat informace
Daňové právní předpisy:
http://www.mfcr.cz
Právní předpisy týkající se ochrany životního prostředí:
http://www.env.cz
Ochrana zaměstnanců a pracovní podmínky:
http://www.mpsv.cz
Další údaje o úřadech, kde lze získat informace o daních, ochraně životního prostředí, ochraně zaměstnanců a o pracovních podmínkách, vyplňte prosím v příloze A.II-IV (je-li to relevantní)
VI.4) DATUM ODESLÁNÍ TOHOTO OZNÁMENÍ:
09/05/2016
(dd/mm/rrrr)
Aktuální seznam příloh
Příloha C1
navigace
|
obsah
2006 – 2023 © Pardubický kraj
Prohlášení o přístupnosti
Cookies
Manuály
QCM - o software