Zadávací dokumentace

Zadávací řízení: Vybavení centrálního urgentního příjmu Pardubické nemocnice INTERIÉROVÝ SEDACÍ NÁBYTEK

Informace o dokumentu

Název: Příloha č. 2 ZD - Harmonogram dodávek
Popis:
Uveřejnění dokumentu na Profilu: 19.07.2022 21:16:11

Aktuální verze souboru

Jméno souboru: Dokument MS Excel Příloha č. 2 ZD - Harmonogram dodávek.xlsx
Velikost: 12.24 KB
Aktuální verze souboru: 19.07.2022 21:08:55
Otisk MD5: e4e4b1a587f078152589c473fcf05b5f
Otisk SHA256: 95410c099788ca1e425a2d8bc190999f6abbc4f11d4b5418177fff3fc751e86d

Historie souboru

Datum Název Popis Typ dokumentu Jméno souboru Velikost
V 19.07.2022 21:08:55 Příloha č. 2 ZD - Harmonogram dodávek zadávací dokumentace - Příloha č. 2 ZD - Harmonogram dodávek.xlsx 12.24 KB